Sprayer Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 (endret) Heisann, lurte på om det finnes noen data webshopper der ute, hvor man kan bruke Visa og SLIPPE å betale porto? Endret 13. desember 2003 av Sprayer Lenke til kommentar
pbns1979 Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Man slipper jo aldri unna portoen, kun eventuelt oppkravsgebyr. Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Ja det finnes.... Les deres betalingsbetingelser, det står nøye forklart der. Lenke til kommentar
Hawk_72 Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Som "jester" sier så slipper man vel ikke porto, men ved å betale med Visa så slipper du oppkravsgebyret. Både Mpx, Psdata og Komplett har i alle fall Visa som betalings alternativ. Helt sikkert mange flere også, men det er stort sett fra dem jeg handler. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Når fikk komplett.no visa som betalings middel? Sist jeg handlet derifra så hadde dem det ikke. 14 dager siden det Lenke til kommentar
electr0nique Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Komplett tilbyr pr dags dato ikke betaling med Visa/Mastercard, men de regner med å kunne gjøre det "senere i 2003". http://www.komplett.no/k/k.asp?action=custserv&topic=payment Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 ugg, senere i 2003, er vi ikke "senere" i 2003 nå da? 3 uker til 2004. Synes det er på tide de klarer å rote sammen noe, ellers så bytter jeg nettbutikk. Men som om det bryr dem, 1 bruker mindre fra eller til teller vel egentli veldig lite Lenke til kommentar
Hawk_72 Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Når fikk komplett.no visa som betalings middel? Sist jeg handlet derifra så hadde dem det ikke. 14 dager siden det Beklager, jeg var helt overbevist om at dem hadde det, jeg så vel litt kjappt på denne siden http://www.komplett.no/k/k.asp?action=custserv&topic=payment om hva man kunne betale med, men når jeg fikk lest nærmere så jeg jo at det ikke var et betalingmiddel alikevel. Men håper det kommer i gang snart! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå