Kjetil Lura Skrevet 20. april 2018 Del Skrevet 20. april 2018 Bilen er og blir en melkeku for myndighetene. Det er vel heller det at de vil ha mindre trafikk inne i Oslo. Hva skjer om alle sluttet å kjøpe/bruke kjøretøy. Hvor skal de da hente den tapte avgiften Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 20. april 2018 Del Skrevet 20. april 2018 Bilen er og blir en melkeku for myndighetene. Det er vel heller det at de vil ha mindre trafikk inne i Oslo. Hva skjer om alle sluttet å kjøpe/bruke kjøretøy. Hvor skal de da hente den tapte avgiften Da trenger de jo ikke samme vedlikehold av infrastruktur, så kostnadene ville også gått ned. Lenke til kommentar
trikola Skrevet 20. april 2018 Del Skrevet 20. april 2018 Da må det jo kjøre store busser og trikker isteden. Mindre vedlikehold? Lenke til kommentar
KalleKanin Skrevet 20. april 2018 Del Skrevet 20. april 2018 (endret) Da må det jo kjøre store busser og trikker isteden. Mindre vedlikehold?Ikke særlig mye.... Varetransport og sykedager må uansett frem. Ren slitasje er tross alt en mindre kostnad. Kollektivtransport subsidieres masse allerede. (Omtrent med halvparten av den reelle kostnaden) 97% av bompengene i Oslo skal gå til andre ting enn vei... Uten disse pengene måtte enten kommunebudsjettet belastes for det meste av utgiftene, eller billettprisene økes kraftig. Endret 20. april 2018 av KalleKanin 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå