Mr. Spaceworld Skrevet 17. april 2018 Del Skrevet 17. april 2018 Leste en artikkel hos NRK angående nettsalg av godteri og brus, og tenkte at det var jo en veldig god deal! Noen som vet om jeg slenger inn 2 bestillinger rett etter hverandre som begge er under grensen på 350kr vil gjøre at jeg må betale moms/toll? 2 "forskjellige" bestillinger, men til akkurat samme sted og kunde. Jeg betaler jo for frakt 2 ganger og alt. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 17. april 2018 Del Skrevet 17. april 2018 Det varierer fra butikk til butikk. Noen slenger det i samme pakke siden det skal samme plass og andre sender separat. Be dem spesifikt sende i to forsendelser eller vent noen dager mellom bestillingene. Lenke til kommentar
Sakiko Skrevet 17. april 2018 Del Skrevet 17. april 2018 Jeg tipper at de fleste av disse sidene deler opp, vært fall de som skriver spesifikt om "330 grensen". Jeg vet vært fall at maxgodis gjør det. Jag är ifrån Norge, skall jag betala MVA? Nej! På alla individuella beställningar på upp till 350 NOK (inkluderat frakt) betalar du verken tull eller moms. Önskar du att handla tull och momsfritt för mer än 350 kr behöver du avsluta och betala din första order på max 350 kr (inklusive EU-frakt, 320 kr exklusive EU-frakt) och öppna en ny. Det finns ingen gräns på hur många beställningar du kan göra. Lenke til kommentar
AlexKlapchuk Skrevet 3. januar 2019 Del Skrevet 3. januar 2019 Jeg kan levere sjokolade (Roshen, Conti), vodka, øl fra Ukraina. Ikke vær dyrt. https://roshentrade.com.ua/shokolad/brand=5-tm-roshen/ 1 krone - 3,2 ukrainske hryvnia Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå