AnonymDiskusjon Skrevet 17. april 2018 Del Skrevet 17. april 2018 Hei. Tok en litt for varm skje inn i munnen (dumt, vet. sulten+utålmodig er en dårlig kombinasjon. tok den såklart ut igjen med en gang jeg merket den var varm), berørte innsiden av underleppen. Blitt litt gusten/gråhvitt der nå, men gjør ikke vondt. Kan dette være farlig? burde jeg gjøre noe med det? Vet at kroppen er flink til å reparere seg selv, og mest sannsynlig så trenger jeg ikke bekymre meg? Anonymous poster hash: 38b11...d5f Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 17. april 2018 Del Skrevet 17. april 2018 Dette går over helt av seg selv. Det kan hende det kommer en liten blemme der, men det er ingenting å bekymre seg for. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 17. april 2018 Forfatter Del Skrevet 17. april 2018 kjennes også litt ekkelt ut. kanskje jeg mister litt 'hud' der? men sikkert ikke farlig... bare ekkelt/ubehagelig. Anonymous poster hash: 38b11...d5f Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 17. april 2018 Forfatter Del Skrevet 17. april 2018 og svir når jeg spiser.... men får bare unngå det. går sikkert over til i morgen Anonymous poster hash: 38b11...d5f Lenke til kommentar
Dead_Angel_90 Skrevet 17. april 2018 Del Skrevet 17. april 2018 Siden du har brent deg så sier det seg selv at det vil komme en skorpe der, og siden det e inni munnen så vil den skorpa være bløt. Og ja, det kommer te å svi en stund, men det går over. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå