Gå til innhold

Dette er mobilene som skal krangle om tronen i 2018

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lite dekning av nokia sine telefoner.

Har akkurat tatt i bruk min nye nokia 7+ og er overveldet over hvor mye man får får pengene og android one programmet.

Fortsatt fornøyd?

Lest på gsmarena.com og der var det ymse oppfatninger og når man ikke får noen test her hjemme kan det bli noe tvil..

Lenke til kommentar

Har akkurat tatt i bruk min nye nokia 7+ og er overveldet over hvor mye man får får pengene og android one programmet.

Fortsatt fornøyd?

Lest på gsmarena.com og der var det ymse oppfatninger og når man ikke får noen test her hjemme kan det bli noe tvil..

Er veldig fornøyd utenom noen bugs med bluetooth (men forstår det sånn at problemet ligger i 8.1). 

Har installert pixel mod kamera appen og er virkelig overrsaket over hvor gode bilder det blir. 

Lyd over aptx hd er bra (har ikke de dyreste enhetene AKG y45bt ,backbeat go 2 og kenwood 7000dab). 

Offline plex, netflix, tidal og chromecast fungere utmerket. Disse i tillegg  til bilder/fb/insta består av 90% av min mobilbruk. 

Endret av per parker
Lenke til kommentar

Fortsatt fornøyd?

Er veldig fornøyd utenom noen bugs med bluetooth (men forstår det sånn at problemet ligger i 8.1). 

Har installert pixel mod kamera appen og er virkelig overrsaket over hvor gode bilder det blir. 

Lyd over aptx hd er bra (har ikke de dyreste enheten AKG y45bt ,backbeat go 2 og kenwood 7000dab). 

Offline plex, netflix, tidal og chromecast fungere utmerket. Disse i tillegg  til bilder/fb/insta består av 90% av min mobilbruk. 

Der var halvparten gresk og jeg ramlet nesten av lasset, hehe..men at du er fornøyd forstod jeg :)
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Fortsatt fornøyd?

Lyd over aptx hd er bra (har ikke de dyreste enhetene AKG y45bt ,backbeat go 2 og kenwood 7000dab). 

Har nå skaffet meg ett eksemplar og er foreløpig strålende fornøyd. Plutselig stooor tlf, uvant men på en måte ganse greit også.

Den kamera appen, er det bare å laste ned og installere? Ingenting å fjerne først? Bare prøvd meg litt frem med originalen til nå, forsåvidt greie bilder synes jeg, men sliter med å få til «proff»-modusen...blir stort sett blenda hvite bilder.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...