PgUp Skrevet 16. april 2018 Del Skrevet 16. april 2018 Uten sykdom men ved trening og endring av kosthold. Lenke til kommentar
Dead_Angel_90 Skrevet 17. april 2018 Del Skrevet 17. april 2018 Gikk ned rundt 15-20 kilo på rundt 3 mnd på det raskeste, men det va ved alvorlig sykdom. Ellers har jeg åsså opplevd at det fort med mindre mat, spise ofte (hver 4 time) og mye aktivitet =) Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 17. april 2018 Del Skrevet 17. april 2018 En kilo på ett minutt ved dobesøk. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 17. april 2018 Del Skrevet 17. april 2018 Med minimalt matinntak kan du rase ned i vekt, men mye av det kommer tilbake så fort du begynner å spise normalt igjen. Det er ikke å anbefale, du føler deg som dritt, kroppen skriker. Går ut på å sulte deg selv og så frarøve deg gleden med å spise så du kun spiser det nødvendige. Har en venninne som var smellfeit som ikke kunne bli gravid, hun ønsket så å bli det. Hun drakk shakes og droppet all fast mat, så begynte hun å hate shaken også og slet med å få i seg 500 ckal om dagen. Ja, jeg ble bekymret, men hun har nå to helt friske og nydelige barn og er slank, så grepet hun gjorde var absolutt nødvendig, selv om det ser brutalt ut for omverdenen fordi folk sliter så med å skille det å være sulten og SULT. Du dør ikke av å gå sulten, det er faktisk helsebringende (fasting).Kjappeste måten å gå ned i vekt på er på kjøkkenet. Du kan ikke løpe fra en dårlig diett eller kaloriene du spiser. Du oppnår også kun kortvarige fordeler ved å gå på en sånn idiot-diett, er masse dritt som følger underernæring som muskelsvin, hårtap, hårvekst på kroppen (hvis du har for lav fettprosent vil du faktisk GRO HÅR for å prøve å holde deg varm...) konstant vondt i hode, konstant sykdomsfølelse, kaldsvetting, m.m. Hvis du ønsker ett varig resultat som også er fordelsaktig for din helse så må du velge en diett som du kan leve med i lengden. Det finnes ingen kjapp løsning som varer. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 17. april 2018 Del Skrevet 17. april 2018 8-9 kg på 4-5 veker. Vekta har ikkje gått opp igjen i etterkant. Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 17. april 2018 Del Skrevet 17. april 2018 Ca 40kg på rundt et halvt år. Holdt det vel like-ish i ca 3 år, og vært ganske jo-jo siden da. Lenke til kommentar
gravypressure Skrevet 17. april 2018 Del Skrevet 17. april 2018 Da jeg brakk kjeven kunne jeg ikke tygge og måtte legge om kostholdet. Levde på flytende føde i to uker, dvs. suppe, grøt, youghurt o.l. Gikk ned nesten 10 kg på drøye to uker, men raste tilbake igjen etterpå da jeg begynte med fast føde igjen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå