objorkum Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Hva er det beste 3D-spillet for Linux mener dere? Snakker da om spill som er gratis (ikke Quake osv) Lenke til kommentar
bkak Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Enemy territory? Eneste annet jeg har testet som var gøy var bzflag. Lenke til kommentar
alaruz Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Hva er det beste 3D-spillet for Linux mener dere? Snakker da om spill som er gratis (ikke Quake osv) Her kan det nevnes endel digg ! Her er mine favoritter : 1: Tuxracer 2: TuxKart 3: Flight Gear 4: GL Tron 5: bzFlag Av kommersielle som er originalt stoettet under Linux *utenom wineX* saa foretrekker jeg RTCW , Doom og Quake Lenke til kommentar
GNUfreak Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Jeg må innrømme at jeg likte Cube åpen kildekode firsh-person-shoter that is Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Er ennemy teritory gratis/GPL? Lenke til kommentar
slime mold Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Enemy Territory er gratis, men ikke fritt. Altså ikke GPL, og man får ikke koden. Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 14. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2003 Takk for svar. Skal prøve diverse. Joa, Tuxracer er bra, men mer tidsfordriv enn spill. La inn demoen til Quake III Arena, og med mitt Radeon 9700 kort funket det bedre enn i Windows! Virkelig bra! Skulle bare ønsket flere spillprodusenter laget spill til Linux. Noen flere spill som koster penger til Linux? Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Hva med legends, en Tribes klon? Lenke til kommentar
alaruz Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Takk for svar. Skal prøve diverse. Joa, Tuxracer er bra, men mer tidsfordriv enn spill. La inn demoen til Quake III Arena, og med mitt Radeon 9700 kort funket det bedre enn i Windows! Virkelig bra! Skulle bare ønsket flere spillprodusenter laget spill til Linux. Noen flere spill som koster penger til Linux? Da må du nesten ty til winex. Men det funker fett det også =) Det er endel mindre ytelse i forhold til windows. Men har du alt en bra maskin skal ikke det være noe problem. http://www.transgaming.com/ sjekk ut linken og se listen over spill på hva som faktisk funker. andre kommersielle spill som er originalt støttet utenom id-softwares spill er vel UT, Descent 3, og endel andre. Ikke helt sikker men detskal være endel her også faktisk. Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Quake er vel åpen kildekode? Selve motoren, men ikke "gamefiles", de der pak0.3 filene.. - Og jeg mener Quake I ja... Lenke til kommentar
Bøb Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Quake er vel åpen kildekode? Selve motoren, men ikke "gamefiles", de der pak0.3 filene.. - Og jeg mener Quake I ja... Det stemmer, både Q1 og Q2 sist jeg sjekket. Skulle ligge noe på sourceforge.net eller quakeforge.net. Lenke til kommentar
power Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 (endret) Jeg mener å huske at neverwinter nights (eller hva det nå het) var til Linux også Endret 15. desember 2003 av power Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå