Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Er prøvesvar definitive når drt kommer til uvi?

Anbefalte innlegg

Jeg fikk påvist urinveisinfeksjon i uka som var og går nå på anitbiotikakur. Det at det svir når jeg tisser er borte, men har fortsatt litt utflod. Er det mulig det kan være klamydia? Eller er det sånn at når de tester for uvi og får positivt svar så er det definitivt det?

De testet ikke for soi på legevakten.

Anonymous poster hash: 11eeb...6f0

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De er som regel ganske sikre ja, jeg antar at de testet deg for klamydia og sånt også i tillegg, da ett av symptomene ved det er så vidt jeg vet at det svir når du pisser.

Ta som sagt ovenfor her hele kuren, du er ikke ferdig enda. Husk også at ved bruk av antibiotika er det veldig lett å få sopp i underlivet, så hvis du fortsatt har utflod etter endt kur ville jeg anbefalt at du bruker canesten stikkpiller og krem som anvist på pakken, er reseptfritt, kanskje 120 kr? Husk å få i deg nok gode bakterier så du ikke får vondt i magen av antibiotikaen også (de heter probiotika, finnes i feks biola), antibiotika dreper alle bakterier, inkludert de gode bakteriene du har som holder deg frisk. 

Endret av BuffyAnneSummers
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...