apekjeksen Skrevet 16. april 2018 Del Skrevet 16. april 2018 (endret) Hei! Jeg og fruen bruker ikke TV mye, men skulle gjerne hatt en billig tv utelukkende til streaming (Netflix/HBO) og konsoll spill (Switch). Fruen vil ha så stor TV som mulig til så liten penge som mulig, men jeg tenker at dere her sannsynligvis vil råde i mot akkurat det.. 50 tommer er på ønskelista, selv om vi sitter bare knappe 2 meter fra fjernsynet. Full HD minimum - 4K kunne vært greit, men mulig det er best å unngå det med mitt budsjett? Maks pris 4500, men dersom det er lite å hente fra 2500 til 4500 er jeg også åpen for noe mye billigere.. Jeg bor i England og tar utgangspunkt i denne websiden: http://www.expertreviews.co.uk/tvs-entertainment/1405322/best-tv-deal-uk-tv-deals-from-4k-hdr-tvs-full-hd Samsung UEMU6400 og Samsung UE50MU6120KXXU virker som to gode kandidater, en riktignok litt over min maks pris, men jeg er villig til å gå høyere dersom det er et betydlig hopp i kvalitet fra mitt nåværende prissjikt. Om dere har andre tanker / det er noen produkter jeg bør unngp / noen spesifikasjoner jeg definitivt bør få med meg er jeg veldig glad for litt hjelp. Endret 16. april 2018 av apekjeksen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå