Hannah&Lisa Skrevet 16. april 2018 Del Skrevet 16. april 2018 Hei! Vi er i gang med research til et prosjekt som omhandler temaet «blotting». Har du eller kjenner du noen som har erfaringer med dette temaet? Vi setter utrolig pris på alle historier og tanker! Alle kilder vil være anonyme. Ta gjerne kontakt på pm om det skulle være noen spørsmål til prosjektet. Hilsen Hannah og Lisa Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 18. april 2018 Del Skrevet 18. april 2018 Hei! Vi er i gang med research til et prosjekt som omhandler temaet «blotting». Har du eller kjenner du noen som har erfaringer med dette temaet? Vi setter utrolig pris på alle historier og tanker! Alle kilder vil være anonyme. Ta gjerne kontakt på pm om det skulle være noen spørsmål til prosjektet. Hilsen Hannah og Lisa Jeg har ikke blitt blottet for, men jeg hadde en fantasi da jeg gikk på barneskolen i 6-7 klasse. Hørte rykter om en kvinnelig blotter i skogen ved skolen, og jeg forsøkte å finne henne... for å se nakne damer sikkert. Så jeg bare valset rundt i skogen etter skoletid og på kveldstid. Det var ikke bare en gang, jeg forsøkte et par tre ganger før jeg skrinla prosjektet. Anonymous poster hash: 0930e...9db 1 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 19. april 2018 Del Skrevet 19. april 2018 Ved to anledninger har en kvinne blottet seg for meg. Den første gangen var da jeg gikk på på veien tilbake fra barneskolen, og hun gikk på andre siden av veien. Godt voksen dame. Trur kanskje det var første gang jeg så en pupp. Husker at jeg ble glad. Fortalte det aldri til foreldrene mine, bare til vennene mine på skolen, som nesten ikke trudde på meg. Den andre gangen det skjedde var på ferie i Danmark. Kjørte bil sakte på en sidevei, da en av to jenter jeg kjørte forbi snudde seg og løftet t-skjorten. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 19. april 2018 Del Skrevet 19. april 2018 Har blitt blottet for av jenter på en folkehøyskole ved der jeg bodde da jeg var ca 9 år gammel. Det var litt gøy. De stod inntil vinduet og klinte puppene inntil. Anonymous poster hash: 0930e...9db Lenke til kommentar
Drogin Skrevet 19. april 2018 Del Skrevet 19. april 2018 Det er jo interessant hvordan samfunnet slår sterkt ned på mannlige blottere, mens gutter som blir blottet for av eldre jenter er "heldige". 5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg