thehunger Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Jeg har nettopp lest at produsenten av fjernkontrollen som legges ved ATI's All-in-Wonder skjermkort har gått konkurs. Dette betyr at det er ekstra viktig å unngå å bestille skjermkort der man får tilgodelapp på fjernkontrollen ATI Remote Wonder II. Jeg vet ikke om de finnes her i Norge, men i USA selger ATI skjermkort med tilgodelapp på fjernkontrollen i esken. X10 - produsenten av fjernkontrollene - gikk til grunne som følge av et søksmål. Visstnok hadde de brukt en type popup-banner teknikk som et annen selskap hadde patent på. Merk forøvrig at X10.com fortsatt er i live - muligens nye eiere - men hva status er på fjernkontroller er noe usikkert foreløpig. Det spekuleres i at det var firmaet X10.com som hadde opphavsrettighetene på fjernkontrollen (ikke ATI) og at dette kan gjøre at disse fantastiske dingsene kan bli vanskelige å få tak i. Lenke til kommentar
MaxCPU Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Men det er jo Wonder I som ble levert med mitt 9600 Pro PowerColor kort selv om Wonder II står opplyst på ATI og PowerColor sine sider!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå