Kurt Lekanger Skrevet 16. april 2018 Del Skrevet 16. april 2018 Apple har endelig klart å lage et produkt som gir mye for pengene.TEST: Apple iPad (2018-modellen) Lenke til kommentar
G Skrevet 16. april 2018 Del Skrevet 16. april 2018 Når blir det OLED eller noe nytt på skjermfronten å se? LED-bakbelyst Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 16. april 2018 Del Skrevet 16. april 2018 Mye for pengene? Den koster jo like mye som forgjengerne (2-4 ganger mer enn konkurrerende brett) og er jo marginalt* forbedret siden ipad3 fra 2012. (*installert nytt os, raskere prosessor rett og slett fordi det er dumt å produsere dyrere og dårligere, veldig lite ram har blitt til bare lite). Hvem bryr seg ærlig talt om kameraet er svakt? - Dette er ei nettfjøl, ikke et fotoapparat. De som vil fotografere kjøper seg heller et kamera og får ørten ganger teknisk bedre bilder. 3 Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 16. april 2018 Del Skrevet 16. april 2018 Man bruker front kamera ganske mye på ipad i arbeids sammenheng (Skype møter). Jeg bruker det ganske ofte på min Air 2 for å holde desktoppen på laptop helt fri. Lenke til kommentar
G Skrevet 16. april 2018 Del Skrevet 16. april 2018 Men er det viktig å se alle detaljene på kvisene til folk? 1 Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 16. april 2018 Del Skrevet 16. april 2018 Men er det viktig å se alle detaljene på kvisene til folk?Nei , hehe. Ikke vise frem sine egne heller.Men om noen deler et dokument bør man kunne lese det. 1 Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 16. april 2018 Del Skrevet 16. april 2018 Men om noen deler et dokument bør man kunne lese det. Er det virkelig noen som deler dokumenter via kamera? 1 Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 16. april 2018 Del Skrevet 16. april 2018 Men om noen deler et dokument bør man kunne lese det. Er det virkelig noen som deler dokumenter via kamera? Nei , feil formulering. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 16. april 2018 Del Skrevet 16. april 2018 Jeg vet noen bruker surfeleketøy som blant annet Apple sitt nettbrett i jobbsammenheng, men det kan da umulig være særlig produktivt? På de arbeidsplassene jeg vet om som bruker nettbrett forsvinner det veldig mye produktiv tid på at ansatte bruker det til nettaviser, spill og andre fritidsaktiviteter i arbeidstida. Mon tro hvor mange årsverk og millioner lønnskroner som arbeidstakere urettmessig lurer til seg ved å skrive timer når de egentlig sniker til seg fritid i arbeidstida. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 16. april 2018 Del Skrevet 16. april 2018 Jeg vet noen bruker surfeleketøy som blant annet Apple sitt nettbrett i jobbsammenheng, men det kan da umulig være særlig produktivt? På de arbeidsplassene jeg vet om som bruker nettbrett forsvinner det veldig mye produktiv tid på at ansatte bruker det til nettaviser, spill og andre fritidsaktiviteter i arbeidstida. Mon tro hvor mange årsverk og millioner lønnskroner som arbeidstakere urettmessig lurer til seg ved å skrive timer når de egentlig sniker til seg fritid i arbeidstida. Jeg har en iPad nå omtrent utelukkende for PDF Office, en app som er ørten tusen ganger bedre til å lage interaktive PDF-filer (forms) enn Acrobat er. Readdle (selskapet bak) sin andre PDF app, PDF Expert, og også mye mer kompetent enn noe som finnes på Windows. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 16. april 2018 Del Skrevet 16. april 2018 Jeg vet noen bruker surfeleketøy som blant annet Apple sitt nettbrett i jobbsammenheng, men det kan da umulig være særlig produktivt? På de arbeidsplassene jeg vet om som bruker nettbrett forsvinner det veldig mye produktiv tid på at ansatte bruker det til nettaviser, spill og andre fritidsaktiviteter i arbeidstida. Mon tro hvor mange årsverk og millioner lønnskroner som arbeidstakere urettmessig lurer til seg ved å skrive timer når de egentlig sniker til seg fritid i arbeidstida.Argumentet ditt faller litt kort når det også kan brukes om PCer ad verbum i langt flere yrker. 2 Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 17. april 2018 Del Skrevet 17. april 2018 PC-er er i langt større grad et arbeidsverktøy, ikke en surfeunderholdningsskjerm, og brukes nok også mer som verktøy. Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 17. april 2018 Del Skrevet 17. april 2018 PC-er er i langt større grad et arbeidsverktøy, ikke en surfeunderholdningsskjerm, og brukes nok også mer som verktøy. Svaret er jo selvsagt at nettbrett for lengst har blitt dugandes arbeidsverktøy de også – spesielt for nettopp dokumentskriving og presentasjoner. Det gjelder ikke bare iPad, men alle nettbrett egentlig. Jeg har blitt vant til å se dongler for alskens nettbrett i tillegg til de sedvanlige adapterne for laptopper på møterom rundt forbi. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 17. april 2018 Del Skrevet 17. april 2018 PC-er er i langt større grad et arbeidsverktøy, ikke en surfeunderholdningsskjerm, og brukes nok også mer som verktøy. Her roter du mye. Nettbrett fungerer ypperlig til å ta med tegninger ut på byggeplass, skrive epost på reiser og mange andre ting. Digg at man også kan bruke det til underholdning på reise. En svært laptop er jo mye hassle å dra fram på farten.. Lenke til kommentar
Alfadir Skrevet 19. april 2018 Del Skrevet 19. april 2018 Man bruker front kamera ganske mye på ipad i arbeids sammenheng (Skype møter). Jeg bruker det ganske ofte på min Air 2 for å holde desktoppen på laptop helt fri. Hvem er det Skype møter? 1 Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 19. april 2018 Del Skrevet 19. april 2018 Man bruker front kamera ganske mye på ipad i arbeids sammenheng (Skype møter). Jeg bruker det ganske ofte på min Air 2 for å holde desktoppen på laptop helt fri. Hvem er det Skype møter? Ikke hvem , men hva.Collaboration , Skype , Skype for Business. http://lmgtfy.com/?q=skype+for+business+video+meetingsu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå