Gå til innhold

Har du Nokia 3200?trenger litt hjelp

Snuple

Anbefalte innlegg

[color=red]Har akkurat kjøpt meg en Nokia 3200 er meget fornøyd med mobilen, men jeg skulle gjerne hatt svar på et par ting fra noen som har samme mobil.

for det første så lurer jeg på om det er noe en må stille inn på mobilen for å kunne sende bilder til dataen??prøvde å sende til mail med mms, men det funka ikke!
Har tydeligvis gjort noe feil, så hvordan får man til dette??

For det andre så lurer jeg på hva dette pc suite greia er? Å hva bruker en det til??

Å så lurer jeg på hvordan en får skrevet ut dekslene som følgte med??er det noe spesielt program en kan bruke til dette??

Hadde blitt veldig glad om noen kunne svare meg på dette:)[/[/color]FONT][/FONT]
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Virker det til 3200 da? Det vet jeg faktisk ikke. Bruker det til 6600. Det fulgte med når jeg kjøpte den.

Har du satt opp mms innstillingene på telefonen?

Nei har ikke peiling på hvordan en gjør det??Ja det følger vist med på 3200

Lenke til kommentar
Virker det til 3200 da? Det vet jeg faktisk ikke. Bruker det til 6600. Det fulgte med når jeg kjøpte den.

Har du satt opp mms innstillingene på telefonen?

Nei har ikke peiling på hvordan en gjør det??Ja det følger vist med på 3200

Du må såklart installere det først. Også trenger du enten datakabel eller IR. Har du bærbar pc og IR så trenger du ikke datakabel.

Lenke til kommentar
Det må ikke være en bærbar pc nei. Du får kjøpt IR mottaker til vanlig pc. Har ikke 3200. Men har du satt opp mms på din 3200? Kan du sende og motta mms?

Har du peil på hvor mye en sån koster??ja jeg kan sende og mota mms, men har ikke gjort noen spesielle innstillinger siden jeg ikke har peiling:(

Lenke til kommentar
Hmm... Da skal jo det virke å sende til email da. Vet ikke hvor mye en sånn koster. Koster sikkert et par hundrelapper.

Jiiiiiiiiiiiiippi:) jeg fikk til å sende til mail. gikk inn på netcom sin side og fikk tilsendt innstillinger for mms, å da funka det:)..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...