Gå til innhold

På utkikk etter en salgsagent, hvordan gå frem?


Anbefalte innlegg

Usikker på om dette er riktig forum for dette, men jeg prøver..

 

Jeg har laget en applikasjon til smarttelefoner og nettbrett som er tiltenkt små bedrifter. Problemet er at jeg er alt annen enn en selger, så jeg sliter litt med å komme i kontakt med nye kunder.

 

I den forbindelse er jeg på utkikk etter en salgsagent som kan hjelpe til med salget av appen. Er det noen som har erfaring med dette? Hvordan går jeg frem for å finne en agent? Jeg ser at agenturer.no formidler dette, men de skal ha fra 3.700,- eks mva for å sette inn en annonse. Og da er det heller ikke sikkert at jeg finner noen som passer..?

 

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det finnes mange vegar til målet.

Ein måte kan være å jobbe hardt med å finne nokre få kundar, og deretter bruke dei som referansar for å få nye kundar.

Ein anna måte er å betale eit reklamebyrå for å utvikle reklamemateriell som du kan bruke ved seinare markedsføring.

 

Min umiddelbare tanke er at du som kjenner det tekniske veldig godt bør jobbe med å finne nokre bedrifter som har ledelse som også er teknisk orientert. Eg er heilt sikker på at dersom du tek kontakt med små teknologibedrifter so vil du møte på ein leiar som i større grad lar seg overbevise av teknisk forklaring enn på innpakka salgsargument.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Hei,

 

Jeg er med og driver Agenturer.no. Om du sender oss noe informasjon om appen din og hvem du ønsker å selge den til kan vi gi deg noen tips på hvordan du kan gå frem (hvis du vurderer selvstendige agenter). 

 

Ønsker deg selvfølgelig gjerne som annonsekunde, men kan sende deg noe nyttig og relevant informasjon uavhengig av om du blir kunde eller ikke. Du finner kontaktinformasjon på https://agenturer.no/kontakt-oss/.

 

Mvh,
Lars

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...