Zafar Iqbal Skrevet 16. april 2018 Del Skrevet 16. april 2018 Jeg bor i et boretslag med 24 leilgiheter. Vi plages av en nabo som bråker mye om nettene. Jeg kjenner ikke til hvorfor men det er krangel mellom 2 personer. Det har hvert politi ved adressen 5-6 ganger på 3 år og ambulanse 1 gang. Jeg vet ikke om personen er psykisk ustabil eller om det er andre grunner til kranglingen. Eieren av leiligheten har fått advarsel 3 ganger fra Styret. Styret har gitt advarsel om at dersom det gjentar seg kunne det resultere i utkastelse. Men det er sålangt bare tomme trusler. Syns det blir for dumt at jeg må flytte fordi naboen ikke kan vise hensyn? I tilegg til meg er det flere andre naboer som har reagert på dette. Ønsker ikke gå til politianmeldels, da jeg ikke ser noen løsning ved å gjøre det, Konfliktrådet kan ikke bistå i slike saker. Jeg ønskr råd om hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 16. april 2018 Del Skrevet 16. april 2018 Jeg har ikke noe annet tips enn å jobbe opp mot styret. Hvis de ikke klarer eller vil ta det så ta det opp på neste generalforsamling. eventuelt jobb for å få byttet ut styret med noen som viser mer handlekraft. Er borettslaget tilknyttet ABBL, OBOS eller lignende så tipper jeg dere har en avtale med de da de mest sannsynlig er forretningsfører og samtidig tilbyr juridiske tjenester. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå