akelbo Skrevet 16. april 2018 Del Skrevet 16. april 2018 Rare har fortalt mer om gratisutvidelsene som kommer til sjørøverspillet.Se hva som venter på horisonten i Sea of Thieves Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 16. april 2018 Del Skrevet 16. april 2018 Artig at dem legger til nye ting hver uke i slike events. Da blir det stadig litt små forandringer hver uke en logger på for å ta skuta en tur. Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 16. april 2018 Del Skrevet 16. april 2018 Tror du vil bli skuffa hvis du tror at det er noe nytt hver uke. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 16. april 2018 Del Skrevet 16. april 2018 Live Events, Weeky Events osv er ikke akkurat noe nytt. Far Cry 5 har for eksempel sine egne Live Events. Første var å sette fyr på dyr uten å bruke molotov cocktails, flammekaster eller noe sånt. Det sier litt hvor nivået ligger. Har ingen problemer med å sette fyr på ting (levende eller ei) i spill, men "live events" er ikke akkurat noen stor sak. I SoT blir det vel hente en viss menge kister, banke en viss mengde fiender osv. Angående det som er bekreftet er jeg litt bekymret. Nye typer skip høres bra ut på papiret, men hva er vitsen hvis folk slutter pga lite content? Det er ikke antall skip som er problemet. Problemet er å gidde bruke dem til noe. Å introdusere farer som krever flere skip til å ta (gruppe-baserte fiender, med andre ord. Dungeons? Raids? Eller bare world bosses?) Det høres jo også bra ut, men hvor varierte vil de være? Og når det må være minst to, tre stykker på hvert skip, hvor enkelt blir det å finne folk til å gjøre dette med? Nye områder er jo også bra... i teorien. Men er dette bare mer av det samme, eller vil det gi spillet noe helt nytt innhold og nye ting å gjøre? Og uansett, hvor lenge vil dette vare før det blir kjedelig igjen? Hadde det ikke vært en ide å heller lage nye ting man kan gjøre på de gamle øyene? Hvis man i tillegg må spille gjennom mye av det gamle for å finne det nye vil de slite. Neverwinter er et bra eksempel på dette. Etter at jeg ble ferdig med hovedhistorien fikk jeg to nye områder å leke i. Problemet er at jeg måtte grinde i minst to uker for hver karakter for å få nok skills, buffs eller hva det nå var før jeg fikk komme til det tredje nye området, Icewind Dale. Det gadd jeg ikke, så selv om jeg elsket spillet sluttet jeg å spille da jeg ble utsatt for så vanvittig mye grinding. (Vi snakker daily quests osv hver eneste dag i to hele uker for hver karakter. Det er i meste laget.) Lenke til kommentar
Avean Skrevet 16. april 2018 Del Skrevet 16. april 2018 Live Events, Weeky Events osv er ikke akkurat noe nytt. Far Cry 5 har for eksempel sine egne Live Events. Første var å sette fyr på dyr uten å bruke molotov cocktails, flammekaster eller noe sånt. Det sier litt hvor nivået ligger. Har ingen problemer med å sette fyr på ting (levende eller ei) i spill, men "live events" er ikke akkurat noen stor sak. I SoT blir det vel hente en viss menge kister, banke en viss mengde fiender osv. Angående det som er bekreftet er jeg litt bekymret. Nye typer skip høres bra ut på papiret, men hva er vitsen hvis folk slutter pga lite content? Det er ikke antall skip som er problemet. Problemet er å gidde bruke dem til noe. Å introdusere farer som krever flere skip til å ta (gruppe-baserte fiender, med andre ord. Dungeons? Raids? Eller bare world bosses?) Det høres jo også bra ut, men hvor varierte vil de være? Og når det må være minst to, tre stykker på hvert skip, hvor enkelt blir det å finne folk til å gjøre dette med? Nye områder er jo også bra... i teorien. Men er dette bare mer av det samme, eller vil det gi spillet noe helt nytt innhold og nye ting å gjøre? Og uansett, hvor lenge vil dette vare før det blir kjedelig igjen? Hadde det ikke vært en ide å heller lage nye ting man kan gjøre på de gamle øyene? Hvis man i tillegg må spille gjennom mye av det gamle for å finne det nye vil de slite. Neverwinter er et bra eksempel på dette. Etter at jeg ble ferdig med hovedhistorien fikk jeg to nye områder å leke i. Problemet er at jeg måtte grinde i minst to uker for hver karakter for å få nok skills, buffs eller hva det nå var før jeg fikk komme til det tredje nye området, Icewind Dale. Det gadd jeg ikke, så selv om jeg elsket spillet sluttet jeg å spille da jeg ble utsatt for så vanvittig mye grinding. (Vi snakker daily quests osv hver eneste dag i to hele uker for hver karakter. Det er i meste laget.) Det er egentlig ganske komiskt. Dem la ut et bilde over hva folk har mest stemt på, hva de vil ha mest i spillet og nye skip vant overlegent. Det er helt galskap, aner ikke hvem som har stemt på det der men kan umulig være representivt for brukermassen. Folk vil jo ha mer innhold, ikke nye skip..... Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 16. april 2018 Del Skrevet 16. april 2018 https://www.reddit.com/r/Seaofthieves/comments/8aqt5c/sea_of_thieves_website_forums_has_a_poll_going/ regner med at dette er statistikken du refererte til, ikke klart å finne originalkilden, men jeg ser at de ber folk velge 3 ting og det kan påvirke litt da skip muligens er i top3 for en del spillere men en del av de andre ikke er attraktivt for hele spillerbasen. 1 Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 16. april 2018 Del Skrevet 16. april 2018 Det er egentlig ganske komiskt. Dem la ut et bilde over hva folk har mest stemt på, hva de vil ha mest i spillet og nye skip vant overlegent. Det er helt galskap, aner ikke hvem som har stemt på det der men kan umulig være representivt for brukermassen. Folk vil jo ha mer innhold, ikke nye skip..... Netflix har en statistikk over hvilke og hvor mange filmer folk ser ferdig. Veldig få ser ferdig skrekkfilmer der. Konklusjonen deres? Folk flest tør ikke se ferdig filmene. 4 Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 16. april 2018 Del Skrevet 16. april 2018 Håper virkelig de kjapper seg og får ut litt innhold men må si jeg frykter at det de kommer med ikke er nok. Tok ikke mange dagene før jeg la fra meg spillet. Var for lite å jobbe seg etter. Kosmetiske ting er ikke nok i hvertfall. Spillet har potensiale. Blir spennende å se hva de klarer å gjøre utav det. Lenke til kommentar
Sersjant SEGA Skrevet 16. april 2018 Del Skrevet 16. april 2018 Nyhet: Spill får innhold. Rejoice 1 Lenke til kommentar
...... Skrevet 16. april 2018 Del Skrevet 16. april 2018 Tror dette spillet blir interessant om et par år når det er ute av sin kamuflere early access. 2 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 16. april 2018 Del Skrevet 16. april 2018 Live Events, Weeky Events osv er ikke akkurat noe nytt. Far Cry 5 har for eksempel sine egne Live Events. Første var å sette fyr på dyr uten å bruke molotov cocktails, flammekaster eller noe sånt. Blir litt feil å sammenligne den type events. Det dem snakker om her er events i form av nye fiender,mekanismer,innhold etc. Noen vil komme i større type events mens andre i ukentlige events. Og hvor det som skjer i eventet så blir lagt til i spillet for godt. Ved fks at en ny fiende dukker opp etc. Lenke til kommentar
in-pectore Skrevet 19. april 2018 Del Skrevet 19. april 2018 Fanastisk att dem enda ikke har skjønt att folk trenger mer en kosmetisk progresjon for å være invistertt over tid. Latterlig att de lanserer et spill som tydlig bærer preg av att det er hult og mangler innhold. SOT har akkuratt det samme problemet Destiny2 hadde. verden er der men den føles tom og meningsløs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå