Technofan Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Lastet ned et spill som ikke lar seg åpne. Ikonet er et dos-ikon. Klikker på ikonet men får opp et vindu som varer i 1 sekund og så automatisk lukker seg igjen. Prøvde å åpne den i dos-ledetekst men fikk beskjed om at programmet var for stort til å få plass i minnet. Noen ideer om hvordan jeg får åpnet den eller er det kanskje et feil i spillet? Bruker win 2000 Lenke til kommentar
Kringla' Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Er kanskje en ide å si hvilket spill det dreier seg om. Lenke til kommentar
Technofan Skrevet 13. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2003 Vet ikke om det har noe betydning men det er lastet ned fra et fildelingsprogram. GTA vice city heter det iallefall. Filen er bare på 160mb tror jeg (veldig komprimert). Har hatt tilsvarende problem med flere spill jeg har lastet ned, irriterende. Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Vet ikke om det har noe betydning men det er lastet ned fra et fildelingsprogram. GTA vice city heter det iallefall. Filen er bare på 160mb tror jeg (veldig komprimert). Har hatt tilsvarende problem med flere spill jeg har lastet ned, irriterende. hmm, jeg tror det er heller tvilsomt at det er hele spillet, med tanke på at det kommer på to cd'er(?) ikke helt sikker, men tror det Lenke til kommentar
Technofan Skrevet 13. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2003 Det kan hende men det sto full versjon i navnet. Selvfølgelig ingen garanti. Har lastet ned andre spill med omtrent samme størrelse og har virket. Det er ufattelig hvor mye disse spillende blir komprimert ned. Men uansett tilbake til opprinnelig spørsmål men aner meg at det ikke er så lett å svare på Lenke til kommentar
Mira Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Kjøp da heller spillet mann! Koster ikke mye nå. Dessuten støtter du spillutvikleren og du får cd-key, manualer og et spill osm virker... Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Kansje ikke så lurt å skrive om spill du har lastet ned i detta forumet.. Det er ikke så populært.. Kjøp spillet Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Kansje ikke så lurt å skrive om spill du har lastet ned i detta forumet.. Det er ikke så populært.. Kjøp spillet er nok det letteste og retteste Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Lurest å.. Da er du i hvertfall sikker på at det virker.. Lenke til kommentar
redflame Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 hvis et spill som er orginalt på 8oo mb er komprimert ned til 160 mb så kan det ikke være mye igjen! da er lyden, mellom sekvenser, mvf`s sikkert tatt bort kansje øy nr 2 og for alt jeg veit! nei slutt og bruk kazza de funker ikke til spill like vel bruk noe skikklig feks d.... host......host...c.....la.....la.....+...hm.......hm +......!! Lenke til kommentar
sfRoyal Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Du får komprimert ganske mye hvis du førts går inn for det, det som tar plass i slike spill er jo nettopp mp3's o.l., og det kan komprimeres MYE. Det var en konkurranse på hvem som klarte å få Windows 95 komprimert mest, de som vant fikk Win95 på 5mb Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 sånn skjer når du laster ned slikt fra kazaa vet du Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Les retningslinjene! Du har skaffet deg en piratkopi, og da kan du bare glemme å få hjelp på disse forumene. Det er trolig den første, og i hvertfall siste advarselen du får. Det gjelder for øvrig alle her inne. Hvis noen ber om hjelp angående et piratkopiert spill, er det strengt forbudt å hjelpe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg