Gå til innhold

Får ikke åpnet spill

Anbefalte innlegg

Lastet ned et spill som ikke lar seg åpne. Ikonet er et dos-ikon. Klikker på ikonet men får opp et vindu som varer i 1 sekund og så automatisk lukker seg igjen. Prøvde å åpne den i dos-ledetekst men fikk beskjed om at programmet var for stort til å få plass i minnet. Noen ideer om hvordan jeg får åpnet den eller er det kanskje et feil i spillet?

Bruker win 2000

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vet ikke om det har noe betydning men det er lastet ned fra et fildelingsprogram. GTA vice city heter det iallefall. Filen er bare på 160mb tror jeg (veldig komprimert). Har hatt tilsvarende problem med flere spill jeg har lastet ned, irriterende.

hmm, jeg tror det er heller tvilsomt at det er hele spillet, med tanke på at det kommer på to cd'er(?) ikke helt sikker, men tror det

Lenke til kommentar

Det kan hende men det sto full versjon i navnet. Selvfølgelig ingen garanti. Har lastet ned andre spill med omtrent samme størrelse og har virket. Det er ufattelig hvor mye disse spillende blir komprimert ned. Men uansett tilbake til opprinnelig spørsmål men aner meg at det ikke er så lett å svare på :roll:

Lenke til kommentar

hvis et spill som er orginalt på 8oo mb er komprimert ned til 160 mb så kan det ikke være mye igjen!

da er lyden, mellom sekvenser, mvf`s sikkert tatt bort kansje øy nr 2 og for alt jeg veit!

nei slutt og bruk kazza de funker ikke til spill like vel bruk noe skikklig feks

d.... host......host...c.....la.....la.....+...hm.......hm +......!!

Lenke til kommentar

Les retningslinjene! Du har skaffet deg en piratkopi, og da kan du bare glemme å få hjelp på disse forumene. Det er trolig den første, og i hvertfall siste advarselen du får.

Det gjelder for øvrig alle her inne. Hvis noen ber om hjelp angående et piratkopiert spill, er det strengt forbudt å hjelpe.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...