djplaya Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 -Sjekka litt priser på asdl og sdsl , så kommer jeg over catch sin side der de lokker med opptil 55% avdrag i skattefordel ? Er det hvis man jobber i kommunen eller staten ? Mor mi Jobber som sykepleier eller no sånnt i kommunen , kan hu få den fordelen da ? Isåfall blir det jo deilig mye billigere , man kan ta en linje høyere enn man hadde tenkt til for lavere pris etc Lenke til kommentar
djplaya Skrevet 13. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2003 Om hu mor kan få så er det bestilling til mandagen , ringe til telenor og si , HÆHÆHÆHÆHÆ, gidder ikke ha dere lenger , detta har jeg venta på lenge Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 (endret) du må se å slutte med bumbing av postene dine! nesten alle topic du lager blir bumpet... PLZ! Når folk ikke svarer, er det INGEN vits å lage en ny post for å fremme (bumpe) posten høyere opp. dette er I r r I t e re- n d e Endret 13. desember 2003 av King_mephisto Lenke til kommentar
djplaya Skrevet 13. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2003 Hva mener du med det ? Men er det noen som vet noe om den skattefordelen da ? Lenke til kommentar
Neme Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Du kan jo spørre Catch selv, de vet det nok best Lenke til kommentar
djplaya Skrevet 13. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2003 Det tar sikkert veldig lang tid , jeg håpa på et svar no og ikke til onsdag Lenke til kommentar
bentose Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 (endret) Bumping er å svare på sin eigen post for at den skal vise på framsida av www.hardware.no eller noko slikt trur eg. For å spare 55% skatt så må du betale 55% skatt av det du tjenar. Dersom du tjenar så mykje at du betalar toppskatt kan du kanskje nærme deg denne prosentsatsen. Mest truleg kan du tjene rundt 30% Som sjukpleiar i kommunen tenar ho sikkert ikkje nok til å få toppskatt. Det kan også vere vanskeleg å få arbeidsgivaren til å inngå ein slik avtale. Bent Endret 13. desember 2003 av bentose Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå