Julio Skrevet 15. april 2018 Del Skrevet 15. april 2018 Hei alle sammen ! Jeg er fra frankrike og jeg skal til Bergen snart. Jeg lærer norsk alene og jeg ville gjerne å vet mest som Norge. Hvis du har filmer/serier/musikk/bøker som er typisk norsk og berømt her, vær så snill å fortell meg. Og så, hvis du vil snakke med meg, kontakt meg. Lenke til kommentar
Tåketrollet Skrevet 17. april 2018 Del Skrevet 17. april 2018 Skal du til Bergen, må du vite hvem «Gullars» er. Han er bergens nasjonalfuggel 1 Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 19. april 2018 Del Skrevet 19. april 2018 Norges svar på Chuck Norris heter Lars Monsen. En meget populær mann som lager mye bra dokumentar serier om friluftsliv, norsk natur o.l. https://tv.nrk.no/serie/monsen-paa-villspor/MUHU10000114/sesong-1/episode-1 1 Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 4. mai 2018 Del Skrevet 4. mai 2018 Flåklypa, Norges mest sette film noensinne! Lenke til kommentar
...... Skrevet 4. mai 2018 Del Skrevet 4. mai 2018 DAG er den beste norske serien i nyere tid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå