MiRaCL Skrevet 15. april 2018 Del Skrevet 15. april 2018 Hei Kjøpt et produkt på komplett for en tid tilbake som nå har tatt kvelden. Dette produktet er trolig utenfor garanti, men godt innenfor reklamasjonsretten. Komplett henviser meg til en servicepartner for å få ordnet dette. Jeg ønsker ikke å godta service vilkårene til servicepartner da det kan påløpe kostnader for den minste ting virker det som. Jeg ønsker å returnere enhet til komplett, så får de ta det videre slik de ønsker. Jeg mener at jeg har rett til å ta dette med komplett direkte da de er selger. Hvem trenger jeg å forholde meg til her? Lenke til kommentar
*F* Skrevet 15. april 2018 Del Skrevet 15. april 2018 De kostnadene det vises til vil nok viderefaktureres uansett Lenke til kommentar
Løvehjerte Skrevet 15. april 2018 Del Skrevet 15. april 2018 Du kan henvende deg direkte til Komplett og nekte å forholde deg til servicepartner. Dvs at Komplett tar kontakt med servicepartner, så sender Komplett, (sannsynligvis ordrett det skrivet du allerede har fått) ett skriv til deg som du må godta. (Du trenger ikke godta engang, viktigste er at du er informert om at service koster om det ikke er noe fabrikasjonsfeil.) Så vil Komplett istedenfor servicepartner, sende deg ett fraktbrev, og så sende produktet til adressen som står på fraktbrevet. Alt tar bare mye lenger tid. Litt interessert dog, i hva slags vilkår du finner hos servicepartneren som er urimelige og hvor det vil påløpe kostnader for den minste ting? Lenke til kommentar
Capitan Fracassa Skrevet 16. april 2018 Del Skrevet 16. april 2018 De kostnadene det vises til vil nok viderefaktureres uansett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå