jae-ols Skrevet 15. april 2018 Del Skrevet 15. april 2018 Jeg har kjøpt Chromecast og nå er det bare et problem, jeg får ikke lyd ut i planken. Har prøvd med audiokabel, men det fungerte ikke. Alt annet gikk bra. Noen som har tips om hvordan jeg får lyd ut i planken? Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 15. april 2018 Del Skrevet 15. april 2018 Jeg har kjøpt Chromecast og nå er det bare et problem, jeg får ikke lyd ut i planken. Har prøvd med audiokabel, men det fungerte ikke. Alt annet gikk bra. Noen som har tips om hvordan jeg får lyd ut i planken? Hvilket utstyr bruker du? Har du koblet chromecast direkte til TV og deretter TV til lydplanke med optisk ledning? Isåfall tipper jeg du må aktivere lydplanken på tven for den hdmi-kilden også. Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 15. april 2018 Forfatter Del Skrevet 15. april 2018 (endret) Ikke koblet med optisk ledning. Er ikke optisk utgang på tv, er noen år gammel. Jeg har bare to HDMI uttak på tv, en til dekoder og en til Chromecast. Nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre. Chromecast fungerer bare med lyd på tv. Ikke på planken. Endret 15. april 2018 av jae-ols Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 15. april 2018 Del Skrevet 15. april 2018 Ikke koblet med optisk ledning. Er ikke optisk utgang på tv, er noen år gammel. Jeg har bare to HDMI uttak på tv, en til dekoder og en til Chromecast. Nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre. Chromecast fungerer bare med lyd på tv. Ikke på planken. Er dekoderen koblet til lydplanken? Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 15. april 2018 Forfatter Del Skrevet 15. april 2018 Ikke koblet med optisk ledning. Er ikke optisk utgang på tv, er noen år gammel. Jeg har bare to HDMI uttak på tv, en til dekoder og en til Chromecast. Nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre. Chromecast fungerer bare med lyd på tv. Ikke på planken. Er dekoderen koblet til lydplanken? Nei, det er den ikke. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 15. april 2018 Del Skrevet 15. april 2018 Pussig, du har ikke prøvd å bytte om på hdmi-portene?Jeg tenker det er en innstilling på tven du kan bruke som videresender lyden. Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 15. april 2018 Forfatter Del Skrevet 15. april 2018 Jeg har byttet om HDMI-portene, får forske videre på dette. Takk for tipset. Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 15. april 2018 Forfatter Del Skrevet 15. april 2018 Det var ikke så mye å velge i på tv-fjernkontrollen. Fant ikke noe som kunne få lyd i planken der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå