Gå til innhold

Hvordan får jeg lyd på planken med Chromecast?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har kjøpt Chromecast og nå er det bare et problem, jeg får ikke lyd ut i planken. Har prøvd med audiokabel, men det fungerte ikke. Alt annet gikk bra. Noen som har tips om hvordan jeg får lyd ut i planken? 

Hvilket utstyr bruker du?

Har du koblet chromecast direkte til TV og deretter TV til lydplanke med optisk ledning? Isåfall tipper jeg du må aktivere lydplanken på tven for den hdmi-kilden også.

Lenke til kommentar

Ikke koblet med optisk ledning. Er ikke optisk utgang på tv, er noen år gammel. Jeg har bare to HDMI uttak på tv, en til dekoder og en til Chromecast. Nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre. Chromecast  fungerer bare med lyd på tv. Ikke på planken. 

Endret av jae-ols
Lenke til kommentar

Ikke koblet med optisk ledning. Er ikke optisk utgang på tv, er noen år gammel. Jeg har bare to HDMI uttak på tv, en til dekoder og en til Chromecast. Nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre. Chromecast  fungerer bare med lyd på tv. Ikke på planken. 

Er dekoderen koblet til lydplanken?

Lenke til kommentar

Er dekoderen koblet til lydplanken?

Nei, det er den ikke. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...