Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan kysse på byen egentlig?

Anbefalte innlegg

Du er på en nattklubb/et utested og snakker med en søt jente, når er det normalt å begynne å kysee? Jeg har aldri kyssa med noen på nattklubb før og skjønner ikke hvordan det skal ''utarte'' seg..

Jeg blir som vanlig bare kjent med de ''hva studerer du?'', ''er du herifra eller?'', når er det liksom meninga at man skal kysse, etter hun har svart på hva hun studerer? Hva skal man liksom snakke om for å sette mer riktig setting for noe slikt? Hvordan burde man begynne å flørte etter å ha blitt litt kjent?

Høres ut som en dust uten sosiale antenner, men dette er virkelig noe jeg ikke mestrer. Tips?

Anonymous poster hash: e8a6f...c2d
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981234789

trenger ikke å kysse på byen, kan ta det når dere kommer hjem.

tror ikke det er spesielt normalt å kysse noe på ute på byen, men for å få det til så tror jeg man må danse, slik at man kommer tett og får fysiskkontakt så kanskje det blir litt klining, du føler når det er riktig å gjøre det.

kan også få det til hvis dere sitter å snakker, men da må du følge veldig godt på tegnene henne gir, om hun vil at du skal kysse henne, du må bare finne en naturlig tid å gjøre det.

Lenke til kommentar

Godt spørsmål, er nok mange som har gått på en smell så det er jo greiere å spørre for å være sikker.

Det sikreste er nok å vente til det blir litt fysisk kontakt og flørting. Ikke bare "Hva studerer d.. *smask*". Du må se ann situasjonen mellom dere når omstendighetene er tilstede :)

• Liker 4
Lenke til kommentar

Hvorfor skal du kysse en tilfeldig dame på byen? Vet ikke hva slags nattklubber du henger på, men fungerer ikke sånn på de stedene jeg foretrekker når jeg er på byen i hvertfall.

Kanskje fordi det er digg å kysse litt?

Til trådstarter har jeg ikke noe godt tips. Hvis det finnes en spesiell fremgangsmåte som pleier å fungere, har ikke jeg oppdaget den. Du må egentlig bare vente på det rett øyeblikket, håpe at det noen gang kommer og håpe at det virkelig er rett øyeblikk når det føles slik og du tar sjansen. Noen ganger har man pratet først, mens andre ganger har man kanskje ikke sagt et ord.

Lenke til kommentar

Hvorfor kysse på byen?

Noen har behov for å være litt «show off» og helst kline litt her og der på byen.. men det er ikke veldig vanlig å kysse jenter/gutter på byen. Iallefall ikke på de stedene jeg ferdes. Noen utesteder henger vel det meste litt løst, men det mest vanlige er vel at det kommer naturlig. Om det er innerst i en bar, midt på dansegulvet, utenfor kebaben eller hjemme i kåken. Og for noen spiller vel alkoholnivået en vesentlig rolle. Selv er jeg så «gammel» at den slags bare er litt harry å gjøre på byen ;)

Endret av Tåketrollet
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Pleier å kline med 2-3 damer hver gang jeg er ute på byen, og ender som regel opp med å ligge med en av dem.

Jeg pleier alltid å snakke inn i øret på jenta, så legger jeg hånden på skulderen og ser henne inn i øynene uten å si noe. Hvis hun stirrer tilbake i noen sekunder betyr det at hun er klar. Hvis hun snur seg eller sier noe er hun ikke. Så tar jeg lett kvelertak med den ene hånden, drar henne lett mot meg og går for kysset. Aldri møtt noen som ikke liker det i hvert fall.

Lenke til kommentar

det første man må gjøre er å se om dere har god kjemi sammen ved å snakke, om kjemien er god:

steg 1: ta henne ut i dansegulvet og danse med henne

steg 2: hold henne hardt intil kroppen, og hvis de ser hun liker det

steg 3: kjør på, stikk tunga inn i munnen hennes, slikk leppene hennes

steg 4: ta henne hjem og fortsett der

steg 5: mission complete

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

Jeg er jente, og pleier vanligvis ikke å kysse på byen. Men igår kom jeg i snakk med en som satt ved siden av meg, og vi snakka om de kjedelige tingene om hva vi studere, alder, hvor vi er fra osv. Plutselig satt vi der og klinte uten jeg egentlig visste helt hvordan vi endte der. Hvis det er høy musikk kan du gripe muligheten når du er veldig nær henne for å høre hva hun sier. Se på øynene og munnen hennes, så får du en feeling om hun vil eller ikke. Jeg misliker når folk spør om de kan kysse meg, det synes jeg rett og slett er litt turnoff.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...