Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Catch 1300/384


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Får levert 2100/512 fra Catch tirsdag, men får ikke testet før til helga.... er borte på jobb hele uka. Det skal bli godt å få ut Telenor (1024/256)

 

Har testet litt på linjer fra Catch tidligere, og de ser ut til å holde det de lover på hastighet og stabilitet. Supporten er veldig bra. Pingtider skal være veldig bra ifølge andre, har ikke testet det så mye selv, men kjenner noen hardcore cs-gamere som virkelig er fornøyd med Catch.

 

Skal gi nærmere tilbakemeldinger etter at jeg har fått testet linja hjemme hos meg selv.

 

TD

Lenke til kommentar
Får levert 2100/512 fra Catch tirsdag, men får ikke testet før til helga.... er borte på jobb hele uka. Det skal bli godt å få ut Telenor (1024/256)

 

Har testet litt på linjer fra Catch tidligere, og de ser ut til å holde det de lover på hastighet og stabilitet. Supporten er veldig bra. Pingtider skal være veldig bra ifølge andre, har ikke testet det så mye selv, men kjenner noen hardcore cs-gamere som virkelig er fornøyd med Catch.

 

Skal gi nærmere tilbakemeldinger etter at jeg har fått testet linja hjemme hos meg selv.

 

TD

Flott :thumbup:

Lenke til kommentar

Hei.

 

Fikk endelig levert linja mi idag!

Bravida skulle koblet om forrige tirsdag, men det klarte de jo dessverre ikke. Nesten en uke uten nett.........

Support var hvertfall veldig raske med å svare på hva som var skjedd med hensyn til at Bravida uteble. Har aldri blitt svart så raskt av Telenor når jeg var kunde der. Verre med å få svar fra Bravida, var bare å vente.

 

Er nettopp begynt å teste. Foreløpige resultater ser veldig bra ut. Raske pingtider mot Catch Gamerservere, 10-12ms. Nedlasting er rask, over en gig ned siste timen, med stabil fart...

 

Fornøyd nå i starten.

 

TD

 

:D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...