ahpadt Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Topic sier alt. Noen som har noen erfaringer med 1300/384 linja fra Catch? Pingtid i cs, nedlastningshastighet, support, stabilitet osv. -ahpadt Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 16. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2003 INGEN som vet noe? Lenke til kommentar
Ulven Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Hei har bestilt samme linja som deg. Hadde vært morro om noen med erfaringer kunne delt den her. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 17. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2003 Har ikke bestilt. Men vil gjerne. Fint å høre litt før man bestiller Lenke til kommentar
Blacki Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Har SDLS 1024/1024 oss catch. Har enda ikke hatt noe trøbbel med de eller linja! Bruker nette mange timer hver dag og de har gode linjer er min erfaring. Lenke til kommentar
356speedster Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Har SDLS 1024/1024 oss catch. Har enda ikke hatt noe trøbbel med de eller linja! Bruker nette mange timer hver dag og de har gode linjer er min erfaring. Har samme linje hjemme, og kan bekrefte at den er meget stabil. Lenke til kommentar
T2000 Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Får levert 2100/512 fra Catch tirsdag, men får ikke testet før til helga.... er borte på jobb hele uka. Det skal bli godt å få ut Telenor (1024/256) Har testet litt på linjer fra Catch tidligere, og de ser ut til å holde det de lover på hastighet og stabilitet. Supporten er veldig bra. Pingtider skal være veldig bra ifølge andre, har ikke testet det så mye selv, men kjenner noen hardcore cs-gamere som virkelig er fornøyd med Catch. Skal gi nærmere tilbakemeldinger etter at jeg har fått testet linja hjemme hos meg selv. TD Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 4. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2004 Får levert 2100/512 fra Catch tirsdag, men får ikke testet før til helga.... er borte på jobb hele uka. Det skal bli godt å få ut Telenor (1024/256) Har testet litt på linjer fra Catch tidligere, og de ser ut til å holde det de lover på hastighet og stabilitet. Supporten er veldig bra. Pingtider skal være veldig bra ifølge andre, har ikke testet det så mye selv, men kjenner noen hardcore cs-gamere som virkelig er fornøyd med Catch. Skal gi nærmere tilbakemeldinger etter at jeg har fått testet linja hjemme hos meg selv. TD Flott Lenke til kommentar
xico Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 jeg vil bare si at ping tiden i cs er super 5-15 ping osv :o Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 4. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2004 jeg vil bare si at ping tiden i cs er super 5-15 ping osv :o SDSL/ADSL? Lenke til kommentar
T.S Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Har 850/384 fra catch ligger litt i overkant av det, pinger rundt 5-10 mot catch CS servere, og ca 25 mot vg.no. (Nordland) Er veldig fornøyd Lenke til kommentar
T2000 Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Hei. Fikk endelig levert linja mi idag! Bravida skulle koblet om forrige tirsdag, men det klarte de jo dessverre ikke. Nesten en uke uten nett......... Support var hvertfall veldig raske med å svare på hva som var skjedd med hensyn til at Bravida uteble. Har aldri blitt svart så raskt av Telenor når jeg var kunde der. Verre med å få svar fra Bravida, var bare å vente. Er nettopp begynt å teste. Foreløpige resultater ser veldig bra ut. Raske pingtider mot Catch Gamerservere, 10-12ms. Nedlasting er rask, over en gig ned siste timen, med stabil fart... Fornøyd nå i starten. TD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå