Gå til innhold

Ønsker et online "epost program"

sitdown

Anbefalte innlegg

Hei,

Enkelt fortalt så leter jeg etter et online "epost program", evt. installert programvare for windows/android/chromebook(evt android apps), der jeg kan ta en backup, med enkel restore.

Det jeg ønsker er å bruke denne for alle epost adressene jeg har, fra google, yahoo og outlook.

Ønsker en løsning der jeg kan synkronisere kontakter, det blir synkronisert tror jeg med gmail, muligens gjennom intouch app. Jeg har ikke lenger oversikt..

Løsningen jeg kom lengst med var outlook.com, største problemet her er at jeg ikke får importert kontaktene mine. Se det jeg har skrevet under.

Jeg har prøvd å finne løsninger for programvare for epost, som jeg kan bruke på android/chromebook/windows med alle epostene jeg bruker, gjerne også facebook/skype også.

Poenget skulle være at det skulle være greit å få alt opp igjen ved reinstallering uten å måtte konfigurere alt på nytt.

Begynte å se på løsninger for online epost program. Husker jeg fikk det til veldig fint med outlook/ekspress for 1 år siden omtrent, tror det var installert programvare. Var veldig ryddig. Separat yahoo/gmail osv. Dette har nok blitt endret underveis i endringene til microsoft i det siste.

Men jeg "settled" med outlook.com til slutt. Jeg lagde en ny epost på outlook, og skulle ikke bruke denne adressen til å sende mail med, kun som et "online epostprogram" Problemet ble at jeg ikke fikk importert kontakter til outlook.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...