asem240101 Skrevet 14. april 2018 Del Skrevet 14. april 2018 Hei Jeg har oppgave å skrive så mye som jeg kan om Ram. Jeg har funnet litt på hva hvilket deler Ram består av, men tenkte tilfelle det er noe jeg har glemt Hvilket deler består Ram av inni og utenpå? Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 14. april 2018 Del Skrevet 14. april 2018 Det spørs om du tenker på dynamisk RAM(DRAM) eller statisk RAM (SRAM). Lenke til kommentar
asem240101 Skrevet 14. april 2018 Forfatter Del Skrevet 14. april 2018 Det spørs om du tenker på dynamisk RAM(DRAM) eller statisk RAM (SRAM). Begge DRAM inni fungerer som en Integrated Circuit, men hvordan er den utenpå og SRAM har jeg ikke noe informasjon på, ikke noe inni eller utenpå Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 14. april 2018 Del Skrevet 14. april 2018 Overordnet: et stykk PCB og en rekke chips med transistorer (og kondensatorer i DRAM) som utgjør rutenettet med minneceller og en SPD chip med konfig. Lenke til kommentar
asem240101 Skrevet 15. april 2018 Forfatter Del Skrevet 15. april 2018 Overordnet: et stykk PCB og en rekke chips med transistorer (og kondensatorer i DRAM) som utgjør rutenettet med minneceller og en SPD chip med konfig. Det spørs om du tenker på dynamisk RAM(DRAM) eller statisk RAM (SRAM). Tusen takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå