Kaneltryne Skrevet 14. april 2018 Del Skrevet 14. april 2018 Hele lørdagen jeg har sett frem til går i dass, og den deilige båtturen i vårsola med sjøørretfiske ble ødelagt. Pga en liten plastikkbit vi ikke finner, dødmansknappen til motoren. Hvor i all verden får jeg tak i en ny en, lett overalt etter den gamle. Europris? Eller må jeg til en ''ordentlig'' båtforhandler, vet ikke om noen i området Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. april 2018 Del Skrevet 14. april 2018 Har du sjekket Biltema? Ser for meg de kan ha sånt der. Lenke til kommentar
Kaneltryne Skrevet 14. april 2018 Forfatter Del Skrevet 14. april 2018 Har du sjekket Biltema? Ser for meg de kan ha sånt der. Ja tenkte på det, men det blir halvannen time tur/retur, bestiller heller på nett og aksepterer at helgeplanene gikk i dass da Lenke til kommentar
Pinguen Skrevet 14. april 2021 Del Skrevet 14. april 2021 Det skal vel fungere greit å surre en tynn ståltråd eller lignende rundt knappen som en midlertidig løsning? Lenke til kommentar
oddeh Skrevet 14. april 2021 Del Skrevet 14. april 2021 Pinguen skrev (11 minutter siden): Det skal vel fungere greit å surre en tynn ståltråd eller lignende rundt knappen som en midlertidig løsning? Ja, men dum løsning. Og tråden er 3 år gammel. Lenke til kommentar
NoBo Skrevet 14. april 2021 Del Skrevet 14. april 2021 oddeh skrev (12 minutter siden): tråden er 3 år gammel. På dagen! Bursdagstråd 🥳😆 (Haster nok ikke så veldig mer, heller 🤫) Lenke til kommentar
Pinguen Skrevet 14. april 2021 Del Skrevet 14. april 2021 Haha. Ny på forumet og så bare på dato når jeg bladde i denne delen av forumet. Beklager! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå