Redaksjonen. Skrevet 14. april 2018 Del Skrevet 14. april 2018 Flygerne hadde 100 meter rullebane da de måtte nødlande med eksplodert motor og 469 ombord 1 Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 14. april 2018 Del Skrevet 14. april 2018 Slike saker gjør at jeg følermeg mye tryggere i flytrafikken enn i trafikken på veien. F.eks her i Østfold har folk betennelser i synsnervene og i nakken, som gjør at de sitter krokbøyd mot rattet og myser rett frem. Ikke glem at vikeplikt og fartsgrenser er valgfritt. Så om man skal dø på en reise, er det gjerne på vei til eller fra flyplassen. 4 Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 14. april 2018 Del Skrevet 14. april 2018 Overskriften er jo mildt sagt clickbait, de hadde ikke 100 meter rullebane. De hadde 4km, men trengte 3,9 av dem... Lande 380 på 100 meter 9 Lenke til kommentar
Bernt2 Skrevet 14. april 2018 Del Skrevet 14. april 2018 Overskriften er jo mildt sagt clickbait, de hadde ikke 100 meter rullebane. De hadde 4km, men trengte 3,9 av dem... Lande 380 på 100 meter Tror flesteparten oss skjønte at det var resterende etter stopp...men noen klikket nok, kanskje i den tro at de landet på 100 meter?? Lenke til kommentar
Lunaris Skrevet 14. april 2018 Del Skrevet 14. april 2018 Slike saker gjør at jeg følermeg mye tryggere i flytrafikken enn i trafikken på veien. F.eks her i Østfold har folk betennelser i synsnervene og i nakken, som gjør at de sitter krokbøyd mot rattet og myser rett frem. Ikke glem at vikeplikt og fartsgrenser er valgfritt. Så om man skal dø på en reise, er det gjerne på vei til eller fra flyplassen. Er ikke og Quantas kjent for å ikke ha noen dødsulykker i hele selskapets historie? Overskriften er jo mildt sagt clickbait, de hadde ikke 100 meter rullebane. De hadde 4km, men trengte 3,9 av dem... Lande 380 på 100 meter Det hadde fungert på 100 meter i GTA V eller Just Cause Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 14. april 2018 Del Skrevet 14. april 2018 Jeg ser at de har endret overskriften nå, til "Flygerne hadde 100 meter rullebane å gå på da de måtte nødlande med eksplodert motor og 469 ombord". Greit nok, men hvor mye hadde de å lande på? Å gå en spasertur er vel ikke første prioritet i en sånn situasjon. Sorry 1 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 14. april 2018 Del Skrevet 14. april 2018 A: "Jeg har skudt en kanin på 100 meter med et gevær" B: "Det var dog en stor kanin" A: "Nej, du misforstår. Jeg har med et gevær på 100 meter skudt en kanin" B: "Det var dog et stort gevær. Var det ikke nemmere at gokke den oven i hovedet?" A: "Nej nej nej. Jeg har på 100 meter skudt en kanin med et gevær" B: "Så var det godt at du skød først" 7 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 14. april 2018 Del Skrevet 14. april 2018 "Hadde 100 meter rullebane igjen" ville kanskje fungert betre. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 14. april 2018 Del Skrevet 14. april 2018 Det var snakk om utregnet margin, ikke det de faktisk hadde igjen. Det var for øvrig slik Qantas-sjef Alan Joyce fikk rede på problemene, da aksjekursen plutselig raste. Det samme gjorde verdien på Rolls-Royce-aksjer.A380-flåten ble satt på bakken umiddelbart 4. november, og ble tatt i bruk igjen 23 dager senere. Royce var tidlig ute med å peke på Rolls-Royce, men den britiske motorprodusenten valgte en kommunikasjonsstrategi der de sa fint lite til offentligheten. Royce? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå