Gå til innhold

2K jobber visstnok med et nytt Bioshock

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan bli veldig kult, ikke de beste skytespillene i verden, men morsome er de med fantastiske verdner og karakterer/historie.

Tror jeg må laste ned og spille 3eren igjen jeg, har jo ikke prøvd noen av XP pakkene enda heller.

Sørg for å spille gjennom Burial At Sea. Det er en av de beste DLCene jeg noensinne har spilt i hele min spillkarriere.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Spent på hvor de tar spillet. Har kun spilt eneren, men det var ett av mine favorittspill på X360. Hørte at 2 ikke var like bra, og settingen til Infinite interesserte meg ikke.

2 er ganske bra. Jeg likte det nesten like godt som 1, så anbefaler å prøve det og :)

Lenke til kommentar

De har under vann, oppe i skyene, og i verdensrommet... Hva blir det neste?

Etter Infinite gikk det mange rykter en stund om at neste spill skulle foregå i huler under bakken, og ville hete TerraShock. Å gå under jorden er et naturlig steg videre, og Fallout har jo hatt stor suksess med hulene sine. :) Men det var jo før studioet ble nedlagt, så om det var noe i ryktene den gang, er det neppe noe i det nå. Men hvem vet? Å bare dra tilbake til Rapture for tredje gang ville vært kjedelig.

Nå bør det jo også minnes på at både System Shock HD og et ekte System Shock 3 er under utvikling også. Med "ekte" mener jeg et System Shock 3 fra Warren Spector og Phil Neurath, som jobbet med de tidligere spillene. De kommer for øvrig med Underworld Ascendant senere i år. Eller Ultima Underworld 3, om man vil. ;) Gleder meg sykt.

Lenke til kommentar

De har under vann, oppe i skyene, og i verdensrommet... Hva blir det neste?

Etter Infinite gikk det mange rykter en stund om at neste spill skulle foregå i huler under bakken, og ville hete TerraShock. Å gå under jorden er et naturlig steg videre, og Fallout har jo hatt stor suksess med hulene sine. :) Men det var jo før studioet ble nedlagt, så om det var noe i ryktene den gang, er det neppe noe i det nå. Men hvem vet? Å bare dra tilbake til Rapture for tredje gang ville vært kjedelig.

Nå bør det jo også minnes på at både System Shock HD og et ekte System Shock 3 er under utvikling også. Med "ekte" mener jeg et System Shock 3 fra Warren Spector og Phil Neurath, som jobbet med de tidligere spillene. De kommer for øvrig med Underworld Ascendant senere i år. Eller Ultima Underworld 3, om man vil. ;) Gleder meg sykt.

Jeg også :p

Lenke til kommentar

Håper et nytt spill blir bedre en 3'ern som var kjedelig, mens 1 og 2 er meget bra!

Eg synest dei bomma med Infinite, sjølv om mange synest det er veldig bra. Det var noko eige med Rapture og alt som skjedde der nede. Å ende opp i skyene og alt som skjedde der var langt frå like engasjerande, samt at gameplayet var dårlegare etter mi meining.

Bioshock 1 og 2 er fantastisk, Burial At Sea inkludert, så om dei kan levere noko bra i den stilen så seier eg ikkje nei takk til meir Bioshock.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...