akelbo Skrevet 14. april 2018 Del Skrevet 14. april 2018 Ifølge rykter er et topp hemmelig studio i gang med seriens fortsettelse.2K jobber visstnok med et nytt Bioshock Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 14. april 2018 Del Skrevet 14. april 2018 Endelig et nytt spill i serien. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 14. april 2018 Del Skrevet 14. april 2018 Kan bli veldig kult, ikke de beste skytespillene i verden, men morsome er de med fantastiske verdner og karakterer/historie. Tror jeg må laste ned og spille 3eren igjen jeg, har jo ikke prøvd noen av XP pakkene enda heller. Lenke til kommentar
Thalboo Skrevet 14. april 2018 Del Skrevet 14. april 2018 fikk instaBoner av dette gitt. 1 Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 14. april 2018 Del Skrevet 14. april 2018 Kan bli veldig kult, ikke de beste skytespillene i verden, men morsome er de med fantastiske verdner og karakterer/historie. Tror jeg må laste ned og spille 3eren igjen jeg, har jo ikke prøvd noen av XP pakkene enda heller. Sørg for å spille gjennom Burial At Sea. Det er en av de beste DLCene jeg noensinne har spilt i hele min spillkarriere. 1 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 14. april 2018 Del Skrevet 14. april 2018 Lenge siden jeg har spilt spillene nå, men husker jeg likte de to første og at Infinite var en stor skuffelse. Så får vel håpe det blir mer som de to første spillene. Lenke til kommentar
...... Skrevet 14. april 2018 Del Skrevet 14. april 2018 Spent på hvor de tar spillet. Har kun spilt eneren, men det var ett av mine favorittspill på X360. Hørte at 2 ikke var like bra, og settingen til Infinite interesserte meg ikke. Lenke til kommentar
Lars Isaksen Skrevet 14. april 2018 Del Skrevet 14. april 2018 De har under vann, oppe i skyene, og i verdensrommet... Hva blir det neste? Lenke til kommentar
MrCusNT Skrevet 14. april 2018 Del Skrevet 14. april 2018 Spent på hvor de tar spillet. Har kun spilt eneren, men det var ett av mine favorittspill på X360. Hørte at 2 ikke var like bra, og settingen til Infinite interesserte meg ikke. 2 er ganske bra. Jeg likte det nesten like godt som 1, så anbefaler å prøve det og Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 14. april 2018 Del Skrevet 14. april 2018 De har under vann, oppe i skyene, og i verdensrommet... Hva blir det neste? Etter Infinite gikk det mange rykter en stund om at neste spill skulle foregå i huler under bakken, og ville hete TerraShock. Å gå under jorden er et naturlig steg videre, og Fallout har jo hatt stor suksess med hulene sine. Men det var jo før studioet ble nedlagt, så om det var noe i ryktene den gang, er det neppe noe i det nå. Men hvem vet? Å bare dra tilbake til Rapture for tredje gang ville vært kjedelig. Nå bør det jo også minnes på at både System Shock HD og et ekte System Shock 3 er under utvikling også. Med "ekte" mener jeg et System Shock 3 fra Warren Spector og Phil Neurath, som jobbet med de tidligere spillene. De kommer for øvrig med Underworld Ascendant senere i år. Eller Ultima Underworld 3, om man vil. Gleder meg sykt. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 14. april 2018 Del Skrevet 14. april 2018 Lasta ned 1neren også. (Remastered) Har ikke spilt det siden originalen kom ut for mange år siden. Aldri prøvd 2eren så må vel kjøpe remasteren av den også. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 15. april 2018 Del Skrevet 15. april 2018 Herre gud, så kult. Det gleder jeg meg til. Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 15. april 2018 Del Skrevet 15. april 2018 Håper et nytt spill blir bedre en 3'ern som var kjedelig, mens 1 og 2 er meget bra! Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 15. april 2018 Del Skrevet 15. april 2018 De har under vann, oppe i skyene, og i verdensrommet... Hva blir det neste? Etter Infinite gikk det mange rykter en stund om at neste spill skulle foregå i huler under bakken, og ville hete TerraShock. Å gå under jorden er et naturlig steg videre, og Fallout har jo hatt stor suksess med hulene sine. Men det var jo før studioet ble nedlagt, så om det var noe i ryktene den gang, er det neppe noe i det nå. Men hvem vet? Å bare dra tilbake til Rapture for tredje gang ville vært kjedelig. Nå bør det jo også minnes på at både System Shock HD og et ekte System Shock 3 er under utvikling også. Med "ekte" mener jeg et System Shock 3 fra Warren Spector og Phil Neurath, som jobbet med de tidligere spillene. De kommer for øvrig med Underworld Ascendant senere i år. Eller Ultima Underworld 3, om man vil. Gleder meg sykt. Jeg også Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 15. april 2018 Del Skrevet 15. april 2018 Håper et nytt spill blir bedre en 3'ern som var kjedelig, mens 1 og 2 er meget bra! Eg synest dei bomma med Infinite, sjølv om mange synest det er veldig bra. Det var noko eige med Rapture og alt som skjedde der nede. Å ende opp i skyene og alt som skjedde der var langt frå like engasjerande, samt at gameplayet var dårlegare etter mi meining. Bioshock 1 og 2 er fantastisk, Burial At Sea inkludert, så om dei kan levere noko bra i den stilen så seier eg ikkje nei takk til meir Bioshock. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 15. april 2018 Del Skrevet 15. april 2018 Håper neste Bioshock spill blir mellom Burial At Sea å Bioshock 1, men tar sikkert feil der. Men det er lov å håpe da Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 15. april 2018 Del Skrevet 15. april 2018 Vet virkelig ikke hva jeg vil ha av neste spill. Men utviklerne er oppfinnsomme. Lenke til kommentar
Lars Isaksen Skrevet 15. april 2018 Del Skrevet 15. april 2018 Bioshock 1 føltes mer som et horror spill. Mørkt og klaustrofobisk. Infinite ble litt for åpent og lyst, så det føltes mer som et vanlig action spill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå