Deidei Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Bare noe jeg lurte på, ble det noen gang laget en film av Doom, B-film kanskje? Vet det blir lagd film av Doom 3 snart, men det original doom? Har noen evt. linker til den "gamle" filmen? Lenke til kommentar
MadMan_X Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 http://www.lifeisajoke.com/movies_html.htm se under funny videos der står det Doom bill gates. Lenke til kommentar
n0th1ng Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Det fløt noen rykter om en doom film med swartzenegger(eller hvordan du uttaler navnet hans) i '95 Lenke til kommentar
Stig_W Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Filmen ble aldri satt i produksjon, på tross av at skuespillere og manus var klart. Husker ikke helt årsaken til at prosjektet ble droppa, men jeg mener at det hadde noe med at konseptet virket for tynt til at filmselskapene ville gi penger til prosjektet. Høres vertfall sansynlig ut i mine ører... Lenke til kommentar
Deidei Skrevet 15. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2003 Vel, ingen overraskelse akkurat, får håpe Doom 3 filemn blir bedre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå