Gå til innhold

Problemer med WD 60 gb HD.

Anbefalte innlegg

Etter å ha slitt med å formatere en Western Digital oppdaget jeg at det er en feil med den ene IDE kontrolleren min. I Partition Magic får jeg beskjed om at det er en feil på harddisken. Den rapporterer Error #108. Jeg har delt opp den i tre deler. Harddisken ser ut til å fungere men i Partition Magic vises det bare en partisjon. Jeg får heller ikke slettet noen av partisjonene. Hva skal jeg gjøre?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

johnsern skrev (2002-03-02 23:57):

Etter å ha slitt med å formatere en Western Digital oppdaget jeg at det er en feil med den ene IDE kontrolleren min. I Partition Magic får jeg beskjed om at det er en feil på harddisken. Den rapporterer Error #108. Jeg har delt opp den i tre deler. Harddisken ser ut til å fungere men i Partition Magic vises det bare en partisjon. Jeg får heller ikke slettet noen av partisjonene. Hva skal jeg gjøre?

Prøvd Fdisk?

Lenke til kommentar

Ja den har jeg prøvd. Måtte bruke den for å formatere etter at første forsøk gikk i vasken. Det ser ut som om det er noe informasjon som jeg ikke blir kvitt. Disken virker slik den er nå, men det er tydeligvis en feil et sted. Vil være helt sikker på at disken er i orden føre jeg tar den i bruk. Den skal brukes til sikkerhetskopiering.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...