steinjarle Skrevet 13. april 2018 Del Skrevet 13. april 2018 Tesla-sjef Elon Musk ga verden et sjeldent innblikk i Model 3-produksjonslinja Lenke til kommentar
J0VFZ3FE Skrevet 13. april 2018 Del Skrevet 13. april 2018 (endret) ------ Endret 13. april 2018 av J0VFZ3FE Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 13. april 2018 Del Skrevet 13. april 2018 en bra fyr! Model 3 kommer til å gjøre det sterkt. Ikke noen annen bil har et sånt et «må ha»-apell som Model 3. Lenke til kommentar
Lunaris Skrevet 13. april 2018 Del Skrevet 13. april 2018 Om nylige nyheter og nedgradering fra Moodys ikke har noe å si for Tesla hvorfor så Musk seg nødt til å gjøre dette da? Spesielt når han angivelig lever på fabrikken og bruker all sin tid på å fikse produksjonen. Og selv om han mener analytikere tar feil, så innrømmet han jo at de hadde rett om et par ting. 1 Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 13. april 2018 Del Skrevet 13. april 2018 Om nylige nyheter og nedgradering fra Moodys ikke har noe å si for Tesla hvorfor så Musk seg nødt til å gjøre dette da? Spesielt når han angivelig lever på fabrikken og bruker all sin tid på å fikse produksjonen. Og selv om han mener analytikere tar feil, så innrømmet han jo at de hadde rett om et par ting. Moody's er vel samme folk som ga bankene toppscore like før de veltet under finanskrisen? Han ser seg nødt til å gjøre dette fordi han vil at de skal nå målene sine så raskt som mulig. Selv om de nå ligger foran skjema i forhold til det opprinnelige målet. Hva innrømmet han at analytikerne har rett i? 1 Lenke til kommentar
uname -i Skrevet 13. april 2018 Del Skrevet 13. april 2018 Om nylige nyheter og nedgradering fra Moodys ikke har noe å si for Tesla hvorfor så Musk seg nødt til å gjøre dette da? Spesielt når han angivelig lever på fabrikken og bruker all sin tid på å fikse produksjonen. Og selv om han mener analytikere tar feil, så innrømmet han jo at de hadde rett om et par ting. Moody's er vel samme folk som ga bankene toppscore like før de veltet under finanskrisen? Hvis Moody's vanligvis er optimister, så er det et dårlig tegn at de dømmer Tesla nord og ned nå. 3 Lenke til kommentar
Lunaris Skrevet 13. april 2018 Del Skrevet 13. april 2018 De er foran skjema i forhold til originale planer ja? Noen har åpenbart ikke sett videoen de kommenterer på 3 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 13. april 2018 Del Skrevet 13. april 2018 en bra fyr! Model 3 kommer til å gjøre det sterkt. Ikke noen annen bil har et sånt et «må ha»-apell som Model 3. Meh. Model X. Vil ikke brøyte snø for å komme meg på jobb om morgenen 1 Lenke til kommentar
Beernuts Skrevet 13. april 2018 Del Skrevet 13. april 2018 en bra fyr! Model 3 kommer til å gjøre det sterkt. Ikke noen annen bil har et sånt et «må ha»-apell som Model 3. Kommer vel ikke på en eneste ting ved Model3 som apellerer til meg; liten, stygt design, umoden produsent, elendig serviceapparat, støyete, treg lading annet enn på SC.. Selv en Ionic gjør det bedre enn denne. Tesla ryker når MB, Audi og Porsche drar på. Synd, for S'en er ikke så halkende gal, selv om den har høyt forbruk og må ha det største batteriet. 3 Lenke til kommentar
keramikklampe Skrevet 13. april 2018 Del Skrevet 13. april 2018 Off, slike kunstige "staged" intervju er bare så... *brrrrr..* Uansett, on topic: håper Tesla får det til. Merker selv jeg er noe skeptisk deres fremtid (med tanke på hva tallene sier), med har blitt positivt overrasket før. 1 Lenke til kommentar
Morten Aasgaard Skrevet 14. april 2018 Del Skrevet 14. april 2018 Sukrede fest taler fra Musk begynner det å bli nok av Når de store aktørene som Audi , BMW, MB, Toyota, Honda etc åpner elbil produksjonen for fullt, må nok Tesla ‘stå opp om morran’..... Undrer meg stadig over den nesegruse beundringen for Tesla..... Det som ofte går igjen i kommentarfeltet rundt Tesla er at de er så gromme, fete og går så fælt. Synes bilene er dørgende kjedelige å kjøre . Ingen lyd, ingen lukt, flat dreiemomentkurve og bortimot totalt fraværende kjøreglede. Synd det går den veien mot elektrifisering . I mellomtiden koser jeg meg med min 991 Turbo S ?? 3 Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 14. april 2018 Del Skrevet 14. april 2018 en bra fyr! Model 3 kommer til å gjøre det sterkt. Ikke noen annen bil har et sånt et «må ha»-apell som Model 3. Kommer vel ikke på en eneste ting ved Model3 som apellerer til meg; liten, stygt design, umoden produsent, elendig serviceapparat, støyete, treg lading annet enn på SC.. Selv en Ionic gjør det bedre enn denne. Tesla ryker når MB, Audi og Porsche drar på. Synd, for S'en er ikke så halkende gal, selv om den har høyt forbruk og må ha det største batteriet. Hehe, det har dere sagt siden 2012. Fortsatt ikke skjedd en dritt av framgang? Model 3 har en halv million reservasjoner. Hvor mange har de merkene du nevner TIL SAMMEN? Når folk betaler 10000,- 3 år før bilen kommer burde selv du skjønne at dette er noe helt spesielt. Komisk at folk på «TEK» sier de savner lukta av fossile brennstoff i nye biler. Det er teknologene sine det, hehe 4 Lenke til kommentar
Ove Kvam Skrevet 14. april 2018 Del Skrevet 14. april 2018 en bra fyr! Model 3 kommer til å gjøre det sterkt. Ikke noen annen bil har et sånt et «må ha»-apell som Model 3. Kommer vel ikke på en eneste ting ved Model3 som apellerer til meg; liten, stygt design, umoden produsent, elendig serviceapparat, støyete, treg lading annet enn på SC.. Selv en Ionic gjør det bedre enn denne. Tesla ryker når MB, Audi og Porsche drar på. Synd, for S'en er ikke så halkende gal, selv om den har høyt forbruk og må ha det største batteriet. Model 3 er mindre enn Tesla S og X, men den er vel egentlig ikke liten. For å sammenligne størrelse på biler, liker jeg å multiplisere lengde x bredde x høyde. Tesla 3 er da cirka like stor som en BMW 5-serie, og alt for stor for mitt behov. Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 14. april 2018 Del Skrevet 14. april 2018 Om nylige nyheter og nedgradering fra Moodys ikke har noe å si for Tesla hvorfor så Musk seg nødt til å gjøre dette da? Spesielt når han angivelig lever på fabrikken og bruker all sin tid på å fikse produksjonen. Og selv om han mener analytikere tar feil, så innrømmet han jo at de hadde rett om et par ting. Moody's er vel samme folk som ga bankene toppscore like før de veltet under finanskrisen? Hvis Moody's vanligvis er optimister, så er det et dårlig tegn at de dømmer Tesla nord og ned nå. Det er ikke at de er "optimister". Det er at de tar feil og driver med ren gjetning. De er ikke troverdige. Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 14. april 2018 Del Skrevet 14. april 2018 en bra fyr! Model 3 kommer til å gjøre det sterkt. Ikke noen annen bil har et sånt et «må ha»-apell som Model 3. Kommer vel ikke på en eneste ting ved Model3 som apellerer til meg; liten, stygt design, umoden produsent, elendig serviceapparat, støyete, treg lading annet enn på SC.. Selv en Ionic gjør det bedre enn denne. Tesla ryker når MB, Audi og Porsche drar på. Synd, for S'en er ikke så halkende gal, selv om den har høyt forbruk og må ha det største batteriet. Og likevel er ventelistene på TM3 usannsynlig lange... Og TM3-eiere lovpriser bilen. Merkelig det der. Reelle TM3-eiere vs. en sytete synser på internett... hvem skal man tro på? Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 14. april 2018 Del Skrevet 14. april 2018 Sukrede fest taler fra Musk begynner det å bli nok av Når de store aktørene som Audi , BMW, MB, Toyota, Honda etc åpner elbil produksjonen for fullt, må nok Tesla ‘stå opp om morran’..... Hvordan tenkte du at de store aktørene helt magisk skulle få åpnet produksjonen av elbil for fullt? De sliter jo med det den dag i dag. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 14. april 2018 Del Skrevet 14. april 2018 De kommer etterhvert. Det er vanskelig for etablerte selskap å komme seg bort fra en business modell og komme med en ny. Tesla slipper det. Sånn sett er jeg mere imponert av Nissan og leafen deres. Lenke til kommentar
uname -i Skrevet 14. april 2018 Del Skrevet 14. april 2018 PR-stunt.Et PR-stunt som har fullstendig "backfired". Det har vært lekkasjer og påstander som Tesla aggressivt har tilbakevist og som nå er bekreftet. Ikke bare om automatiseringsnivået, men også hvordan Tesla har vært de glade amatører i forholdet til underleverandører. Tesla har ikke gjort jobben med ordentlig testing og spesifisering av komponenter og resultatet er at 40% av de leverte komponentene må remaskineres. Skjelettene er på full fart ut av skapet. http://www.thedrive.com/news/20114/defective-tesla-parts-are-stacked-outside-of-california-machine-shop-report-shows 4 Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 14. april 2018 Del Skrevet 14. april 2018 Sånn sett er jeg mere imponert av Nissan og leafen deres. Tja. Leveringstiden på ny Leaf er vel over et halvt år tror jeg? 40% av de leverte komponentene må remaskineres Dette baserer du på anonyme "kilder" gjengitt i bløfferblekka CNBC som er kjent for å lyve om Tesla. LOL. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå