Hofer Skrevet 13. april 2018 Del Skrevet 13. april 2018 Flytter fra Edderkoppen i Oslo til Maihaugsalen i Lillehammer i avtale som strekker seg til sommeren 2019.E-SPORT: Her skal begge sluttspillene i Telenorligaen 2018 avgjøres Lenke til kommentar
etreX Skrevet 13. april 2018 Del Skrevet 13. april 2018 Lillehammer har 30 000 innbyggere! 1 Lenke til kommentar
TST Skrevet 13. april 2018 Del Skrevet 13. april 2018 Lillehammer har 30 000 innbyggere! Enda bedre! Har spurt skribenten om han kan endre :-) Lenke til kommentar
CWH Skrevet 13. april 2018 Del Skrevet 13. april 2018 Gratulerer, spennende! Sikker på at Lillehammer kommer til å bringe inn et stort publikum, dette gleder jeg meg til. 1 Lenke til kommentar
taffeeel Skrevet 13. april 2018 Del Skrevet 13. april 2018 Meget spennende! Vil det være noe rabattordninger eller lignende for folk som har lyst å reise langveisfra for å se på? Da tenker jeg kanskje spesielt på overnatting. Tror ikke esport-sluttspillet vil være et turistboom, men å tilby noen overnattingsplasser billig håper jeg vil være mulig. :-) Lenke til kommentar
TST Skrevet 13. april 2018 Del Skrevet 13. april 2018 Vil det være noe rabattordninger eller lignende for folk som har lyst å reise langveisfra for å se på? Da tenker jeg kanskje spesielt på overnatting. Jepp, det blir annonsert i tiden fremover! Lenke til kommentar
LodgeViking Skrevet 14. april 2018 Del Skrevet 14. april 2018 Bygg Reis Deg arrangeres hvert 2 år* Lenke til kommentar
TST Skrevet 14. april 2018 Del Skrevet 14. april 2018 Bygg Reis Deg arrangeres hvert 2 år* Ikke på Norges Varemesse i november. Vi har vært der de siste tre årene, og det er først nå dette har blitt en utfordring for oss. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå