srnilsen Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Er det noen som kan fortelle meg hvordan jeg får satt NumLock til alltid på i WinXP. Har fått det til før, men kan ikke huske hvordan jeg gjorde det....er litt irriterende når den ikke er på... På forhånd takk Lenke til kommentar
TCi Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Tror du kan velge det i bios.. Lenke til kommentar
wil Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 ja, kan det veit du. skal vel stå hvis du velger andre linje når du kommer inni biosen. da velger du Boot Numlock tror jeg. da vil den boote automatisk under oppstart. men det hender at den slår seg av også, det gjør den iallefall her. Lenke til kommentar
mars001 Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 (endret) Gjør det samme her, jeg har valgt numlock on boot eller hva det nå heter, men når jeg kommer til inloggingen er den av, slår seg ikke på når jeg logger inn eller. Er ikke verdens største krise, men er litt irriterende Endret 14. desember 2003 av mars001 Lenke til kommentar
wil Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 jeg gjør det vanligvis manuelt når jeg holder på. gidder ikke å styre med det så mye. tror jeg skal sette det på litt senere. egentlig er det like greit å bare tykke på num lock knappen på keyboardet. kommer jo uannsett på da. Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Logg inn som Administrator og aktiver 'Num Lock'. Deretter logg inn som vanlig bruker. Dette fungerer i Windows 2000, tror det er det samme i Windows XP! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå