allyse Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Noen som har en del linker elns til flere sånne japanere elns som spiller helt sykt godt? Sett mario 3, tetris og noe musikkgreier.. og noe jojo greier, men -Me want more- Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Noen som har en del linker elns til flere sånne japanere elns som spiller helt sykt godt? Sett mario 3, tetris og noe musikkgreier.. og noe jojo greier, men -Me want more- Du kan jo selv begynne med å legge inn linker til det du har sett, for personlig har jeg bare sett SMB3-saken Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Skal jeg legge ut noen demoer jeg har tatt av SK, samt litt annet småsnacks fra OsloLAN og CPL.dk? Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Skal jeg legge ut noen demoer jeg har tatt av SK, samt litt annet småsnacks fra OsloLAN og CPL.dk? Er det imponerende, så er det bare å kaste det opp! Lenke til kommentar
lperik Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Last ned Counter-Strike videoen på ca 370mb på kazaa (det kan da vel ikke være ulovlig) Uannz, den er dritrå. Sykt mye gode spillere der!! Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Last ned Counter-Strike videoen på ca 370mb på kazaa (det kan da vel ikke være ulovlig) Uannz, den er dritrå. Sykt mye gode spillere der!! Man bruker ikke KaZaA uten at det er absolutt nødvendig... Et filnavn å gå etter hadde i det minste vært fint Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Legg inn linker til noen CS filmer her da...plz Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Ligger en del på www.Needclan.no Men, man blir ikke imponert av sånn med mindre man har spilt CS selv. Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Frag or Die mebbe? Lenke til kommentar
mandela Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 "Galen snubbe spelar igenom Quake 1 på 12 minuter" heter filen og den er ganske morsom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå