AfterGlow Skrevet 12. april 2018 Del Skrevet 12. april 2018 Vi må nok smøre oss med tålmodighet.Det er trolig lenge til vi får se en PlayStation 5 Lenke til kommentar
samco Skrevet 12. april 2018 Del Skrevet 12. april 2018 Solgte nettop min letdown Ps4 pro .... blir litt lengre vendt på 5ern da ikke stort savn .... Lenke til kommentar
Gravitass Skrevet 12. april 2018 Del Skrevet 12. april 2018 Trenger ikke ny konsoll enda, dagens fungerer utmerket og henger fortsatt med i tiden, i motsetning til det PS3 gjorde i sin tid. 3 Lenke til kommentar
Maabren Skrevet 12. april 2018 Del Skrevet 12. april 2018 Er ikkje vits i ein PS5 som bare er litt kraftigere enn XOX. Om eit par år er sjansen større for ein kraftig nok oppgradering og 2020 kan jo såleis bli eit episk år! 1 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 12. april 2018 Del Skrevet 12. april 2018 Solgte nettop min letdown Ps4 pro .... blir litt lengre vendt på 5ern da ikke stort savn .... Hadde det ikke vært for at noen av dem beste spillene som blir laget er til PS4 så hadde nok jeg gjort det samme. Skal bli helt vilt å spille God of War 4 neste uke...helt syke anmeldelser. 1 Lenke til kommentar
G Skrevet 12. april 2018 Del Skrevet 12. april 2018 Synes dette hørtes fornuftig ut, gitt all den tid Meltdown og Spectre fremdeles eksisterer på CPU-er. Lenke til kommentar
Elgen-Hansi Skrevet 13. april 2018 Del Skrevet 13. april 2018 Dette sier seg jo selv. Ryktet fra semiaccurate var årets desidert dummeste så langt... Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 13. april 2018 Del Skrevet 13. april 2018 Trenger ikke ny konsoll enda, dagens fungerer utmerket og henger fortsatt med i tiden, i motsetning til det PS3 gjorde i sin tid. Vel, prosessoren er en ganske solid flaskehals. CPUen jeg har i min gamle maskin ble lansert i 2009, og er klart raskere. Grafikken på konsollene er ok, men det er klart spillene blir holdt tilbake av en prosessor som i praksis er et helt tiår på etterskudd per i dag. Nye konsoller med prosessorer som forhåpentligvis yter tilsvarende som dagens PC-prosessorer vil gi et betydelig hopp når de kommer. Lenke til kommentar
SLO7H Skrevet 13. april 2018 Del Skrevet 13. april 2018 Når PS5 kommer ut så skal det være en stor oppgradering fra PS4 Pro og spesielt Xbox One X. Nå er altfor tidlig, PS4 er fortsatt bra og flere av oss har mange spill å bli ferdig med. Lenke til kommentar
...... Skrevet 15. april 2018 Del Skrevet 15. april 2018 Dette sier seg selv. Hvorfor i alle dager skal Sony forkorte den konsollgenerasjonen der de knuser all motstand? De har et spill rett rundt hjørnet som kommer til å selge mange konsoller, og flere på vei. Tror heller at Microsoft lanserer en ny Xbox One X 1080 eller whatever de kaller den lenge før de hadde tenkt i ren desperasjon. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå