Gjest Slettet+6132 Skrevet 12. april 2018 Del Skrevet 12. april 2018 Selv har lenge brukt chrome og Samsung sin egen, men synes ingen av dem er særlig bra. Nå har jeg tatt i bruk UC og synes den er helt topp i forhold, og liker spesielt godt at man kan sveipe frem/tilbake som på iPhone. Hva har dere andre, og hvorfor? Lenke til kommentar
Habla Møberg Skrevet 12. april 2018 Del Skrevet 12. april 2018 Firefox duger greit for meg. Tar med historikk mellom de forskjellige enhetene. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 12. april 2018 Del Skrevet 12. april 2018 Prøvd ut utallige nettlesere før jeg landet på Firefox. Rask og enkel i bruk. Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 12. april 2018 Del Skrevet 12. april 2018 Samsung sin kombinert med Aduard sin plugin. Lenke til kommentar
tsetsefluen Skrevet 12. april 2018 Del Skrevet 12. april 2018 Firefox. Kjapp nettleser. Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 13. april 2018 Del Skrevet 13. april 2018 Bruker Chrome. Ser det er mange her som foretrekker Firefox - kan jeg spørre hvorfor? Jeg testet den litt men merket i grunn ikke så mye forskjell, og i stedet for å bruke tid på å lære meg nye menyer osv gikk jeg tilbake til Chrome.. Lenke til kommentar
MrMire Skrevet 13. april 2018 Del Skrevet 13. april 2018 (endret) Bruker DuckDuckGo. Kanskje ikke det beste hvis det er add-ons og/eller organisering på høyt nivå en er opptatt av, men for min del handler det om personvern. Endret 13. april 2018 av MrMire Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. april 2018 Del Skrevet 13. april 2018 Bruker Chrome. Ser det er mange her som foretrekker Firefox - kan jeg spørre hvorfor? Jeg testet den litt men merket i grunn ikke så mye forskjell, og i stedet for å bruke tid på å lære meg nye menyer osv gikk jeg tilbake til Chrome..Jeg har aldri helt likt Chrome. Hverken på PC eller mobil. Kan ikke peke på en enkelt ting. Det er bare helheten jeg aldri har blitt helt overbevist av. Så jeg holder meg fortsatt til Firefox. Smak og behag, I guess. Lenke til kommentar
Lina Mathilde ♥ Skrevet 8. mai 2018 Del Skrevet 8. mai 2018 Bytter litt frem og tilbake, men foretrekker chrome 1 Lenke til kommentar
tsetsefluen Skrevet 8. mai 2018 Del Skrevet 8. mai 2018 Mange har klaget over at Chrome ikke er kompitabel med nettbanken til DnB. Men Firefox fungerer. Lenke til kommentar
Poutine Gravy Skrevet 12. august 2018 Del Skrevet 12. august 2018 Chrome(Chromium) og Firefox. Prøver å bli litt mer de-googlified.... Gikk over til Brave på telefonen nå i dag. Virker kjapp og bra... Prøv Brave browser. https://duckduckgo.com/?q=brave+browser&t=brave&ia=about Lenke til kommentar
8DX8QO0Y Skrevet 12. august 2018 Del Skrevet 12. august 2018 Jeg bruker Chrome nettop fordi det er den eneste som alltid fungerer med DNB nettbank! Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 12. august 2018 Del Skrevet 12. august 2018 (endret) Mange har klaget over at Chrome ikke er kompitabel med nettbanken til DnB. Men Firefox fungerer.Er vel heller DnB sin nettbank som isåfall ikke er kompatibel ned Chrome Men har ikke DnB en app man bruker? Gjør alle mine bankting i Sparebank1 sin app, og bruker aldri nettleseren til slikt. Brukt Chrome og Chromium på alt siden Opera byttet motor på PC versionen og ble ubrukelig for en del år siden. Er digg at bokmerker og logg og alt sømløst synkroniseres mellom alle enhetene mine. Endret 12. august 2018 av Complexity Lenke til kommentar
pus736 Skrevet 12. august 2018 Del Skrevet 12. august 2018 opera og dolphin brukes her, og er fornøyd med med begge, har brukt opera i mange veldig mange år.. Lenke til kommentar
8DX8QO0Y Skrevet 12. august 2018 Del Skrevet 12. august 2018 Jeg misliker Opera fordi den fungerer som proxy/VPN og man kan ikke skru det av. Derfor kan jeg ikke poste på 4chan når jeg bruker Opera. Lenke til kommentar
Dustdevil Skrevet 7. november 2018 Del Skrevet 7. november 2018 Bruker Chrome til jobb og Edge til alt annet. Men sekundet Vivaldi kommer på banen på Android bytter jeg sikkert. Lenke til kommentar
Bad Dog Skrevet 7. november 2018 Del Skrevet 7. november 2018 Bruker Firefox Focus til det meste av rask søking, da det er null ads, null historikk, null laging - når du lukker nettleseren er alt vekke og når du åpner den igjen er alt blankt. Når det kommer til mer viktige ting som jeg vil ta vare på, så blir det brukt Chrome, bruker Vivaldi på PC'en og sekundet det kommer ut på mobil så hopper jeg over til det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå