tomken Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 HALO ingen over ingen ved siden av eller da HALO 2 kommer ut Lenke til kommentar
dudley.no Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Prodject Gotham Racing 2: Alt er bra med dette spillet,spiller mest online. Rainbow six3: Wow........megabra spill,spiller mest online og der er den konge. Crimson Skies: Topp online spill,aldri plaget av lag selv om jeg har dårlig nett linje. Return To Castle Wolfenstein: Topp online men desverre ikke så mange å spille imot Top Spin: Stikkord: Online!.....igjen Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Skal vi tro på media, er jo Kotor et "must", men personlig elsker jeg Cel Damage. Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 er det magic spillet et strategispill eller fbs?? Fbs? Mener du FPS? Det er ihvertfall ikke det. Det blir en slags blanding av fighter og strategispill. Les mer om det i Gamespy's review, kikk på noen screenshots, og ta en titt på Gameplay filmene på Gamespot; du må registrere deg, men det er gratis (<- verdt det ). Lenke til kommentar
Saruronny Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Hvis du vil ha multiplayerspill er det få som gir like mye latter som Fuzion Frenzy. Ellers er vel det meste som er verdt å ha nevnt tidligere i tråden. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Kotor, hvis du liker RPG Lenke til kommentar
bokperm Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Halo topper jo alt! Ellers har vi jo Morrowind, for dem som liker RPG med MAKSIMAL frihet, GTA double pack hvis du har alt for mye tid til overs, eller SSX3 hvis du liker ekstreme sportsspill med SYKE vansklighetsgrader. Lenke til kommentar
8pelota Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Jeg sunes Need For Speed Underground er det beste spillet på X-Box Lenke til kommentar
OleP Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Halo og PGR2 synes jeg er best Lenke til kommentar
Krims Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 er det magic spillet et strategispill eller fbs?? Fbs? Mener du FPS? Det er ihvertfall ikke det. Det blir en slags blanding av fighter og strategispill. Les mer om det i Gamespy's review, kikk på noen screenshots, og ta en titt på Gameplay filmene på Gamespot; du må registrere deg, men det er gratis (<- verdt det ). takk for tipset, jeg skrev nok feil sorry for det, men uannsett jeg var på elkjøp i går og så på det det så veldig bra ut kanskje jeg kjøper det! Lenke til kommentar
espresso Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 off topic.. hehe men Rodny Mullen... skata sammen med ham når hav var her i norge en periode tidlig på 90-tallet.... morro det og.. espresso Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 off topic.. hehe men Rodny Mullen... skata sammen med ham når hav var her i norge en periode tidlig på 90-tallet.... morro det og.. "I said, who wants to fuck1ng touch me?!?" takk for tipset, jeg skrev nok feil sorry for det, men uannsett jeg var på elkjøp i går og så på det det så veldig bra ut kanskje jeg kjøper det! Jeg koser meg ihvertfall. Gærva MtG spillere vil nok bli sure på det, for det er jo real-time, og ikke noe av det der instant-på-instant tenke-tenke greiene. Det er full fart, og du skal holde tunga rett i munnen for å velge riktig spell til rett tid. Det er vanskelig, på den kule måten. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 [b]1. Plass:[/b] Halo - Bare det beste spillet til xbox! [b]2. Plass:[/b] Project Gotham Racing - Realistisk bilkjøring, god grafikk, langt spill, mange biler, kule biler og selvfølgelig LIVE! [b]3. Plass:[/b] Steel Battalion - Enormt bra spill, koster bare 2.000,- , må bare prøves! [b]4. Plass:[/b] Need For Speed Underground - Bra bilspill, man kan mekke og skru på bilene så lenge man vil, litt mye det samme etter hvert kanskje(samme baner). Må bare si at jeg også selvfølgelig gleder meg, som sikkert alle andre som spiller xbox gjør til Halo 2! Half Life 2 Blir bra. Prince Of Percia: The Sands Of Time tror jeg også kan bli noe stort. Master D Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Prince Of Percia: The Sands Of Time tror jeg også kan bli noe stort. det er noe stort Lenke til kommentar
Shotgun Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Må henge meg på Master D. Som favoritt hadde jeg Collin McRae 4.0, men jeg har gått til anskaffelse av Project Gotham Racing 2. Må si det er et kjempespill. Nydelig grafikk, utmerket "handling", og for ikke å snakke om lyden. Min favorittbil så langt er Porsche. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå