Gå til innhold

hva er det beste spillet på xbox


super-data45

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Prodject Gotham Racing 2:

 

Alt er bra med dette spillet,spiller mest online.

 

Rainbow six3:

 

Wow........megabra spill,spiller mest online og der er den konge.

 

Crimson Skies:

 

Topp online spill,aldri plaget av lag selv om jeg har dårlig nett linje.

 

Return To Castle Wolfenstein:

 

Topp online men desverre ikke så mange å spille imot

 

Top Spin:

 

Stikkord: Online!.....igjen

Lenke til kommentar
er det magic spillet et strategispill eller fbs??

Fbs? Mener du FPS? Det er ihvertfall ikke det. Det blir en slags blanding av fighter og strategispill. Les mer om det i Gamespy's review, kikk på noen screenshots, og ta en titt på Gameplay filmene på Gamespot; du må registrere deg, men det er gratis (<- verdt det :yes: ).

takk for tipset, jeg skrev nok feil sorry for det, men uannsett jeg var på elkjøp i går og så på det det så veldig bra ut kanskje jeg kjøper det! :thumbs:

Lenke til kommentar
off topic.. hehe  men Rodny Mullen... skata sammen med ham når hav var her i norge en periode tidlig på 90-tallet....

 

morro det og..

"I said, who wants to fuck1ng touch me?!?" :p

 

takk for tipset, jeg skrev nok feil sorry for det, men uannsett jeg var på elkjøp i går og så på det det så veldig bra ut kanskje jeg kjøper det! :thumbs:

Jeg koser meg ihvertfall. Gærva MtG spillere vil nok bli sure på det, for det er jo real-time, og ikke noe av det der instant-på-instant tenke-tenke greiene. Det er full fart, og du skal holde tunga rett i munnen for å velge riktig spell til rett tid. Det er vanskelig, på den kule måten. :thumbup:

Lenke til kommentar
[b]1. Plass:[/b] Halo - Bare det beste spillet til xbox!

[b]2. Plass:[/b] Project Gotham Racing - Realistisk bilkjøring, god grafikk, langt spill, mange biler, kule biler og selvfølgelig LIVE!

[b]3. Plass:[/b] Steel Battalion - Enormt bra spill, koster bare 2.000,- , må bare prøves!

[b]4. Plass:[/b] Need For Speed Underground - Bra bilspill, man kan mekke og skru på bilene så lenge man vil, litt mye det samme etter hvert kanskje(samme baner).


Må bare si at jeg også selvfølgelig gleder meg, som sikkert alle andre som spiller xbox gjør til Halo 2!
Half Life 2 Blir bra.
Prince Of Percia: The Sands Of Time tror jeg også kan bli noe stort.
:w00t:
Master D :devil:
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...