Vapula Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Hei, Har bestillt disse komponentene, får de ut i uken. - P4 3.0 GHz Boxed PC800 - Abit IC7-MAX3 HK - Hercules 3D Prophet 9800 PRO 128MB - Chieftec Psu 420 W 2vifter - Corsair Value S PC3200 DDr-DIMM 1024MB (512x2) - resten har jeg fra før ( skjerm osv.) Har lest litt rundt omkring på forumet ang. overklokking, og fikk voldsomt lyst til å teste det. Vil holde meg innfor moderate grenser, da jeg er redd for å ødelegge noe. Altså (slik jeg har forstått det) vil jeg holde meg til Stack core(Vcore). Ps: Er helt fersk innenfor overklokking og det meste Usikker på følgende: 1) Hvor godt egner det jeg har bestillt seg til overklokking ( cpu, skjermkort og minne)? 2) Hva må jeg være særskilt obs på? På forhånd takk. Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Alt egner seg meget bra til klokking, uten om minnet men det kan klokkes det også.. hvis du leser denne tråden så har jeg beskrevet steg for steg hva ud bær gjøre.. Lenke til kommentar
Vapula Skrevet 13. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2003 Takk for respons Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå