tuba_tygger Skrevet 12. april 2018 Del Skrevet 12. april 2018 Hei, hva tenker dere om situasjonen rundt syria nå? Skal selv på 2 ferier til tyrkia nå fremover, den første om drøye 14 dager men må jo si at det bekymrer meg litt den situasjonen som er i syria nå. Hvis Donald og co angriper Assad som mange tror vil skje så har jo putin sagt at han vil svare så er en ganske vanskelig situasjon der nede nå og ikke bare for syria men også alle land rundt pluss flytrafikken. Jeg kommer til og dra uansett hvis ikke udi sier nei da. Flere som skal nedover i nærmeste fremtid? Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 13. april 2018 Del Skrevet 13. april 2018 Jeg kansellerte en tur jeg hadde til Cappadocia og har ingen planer om å reise til Tyrkia med det første. Tyrkia er inne i en veldig negativ utvikling på mange områder nå. Lenke til kommentar
gustæv Skrevet 14. april 2018 Del Skrevet 14. april 2018 Tyrkia har overhode ingen ting med den krigen i Syria og gjøre, så det hadde jeg tatt helt med ro. Lenke til kommentar
covah Skrevet 14. april 2018 Del Skrevet 14. april 2018 Tyrkia har overhode ingen ting med den krigen i Syria og gjøre, så det hadde jeg tatt helt med ro. Åja? Hvorfor har tyrkia tropper inne i Syria da? Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 14. april 2018 Del Skrevet 14. april 2018 Tyrkia har overhode ingen ting med den krigen i Syria og gjøre, så det hadde jeg tatt helt med ro. Tyrkia er ett av de landene som er mest involvert i konflikten. De er også involvert i flere konflikter i området med bombinger og nedskyting av fly. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. april 2018 Del Skrevet 14. april 2018 Ville ikke bekymret meg i det hele tatt. Det finnes gode grunner til å ikke dra til Tyrkia, men dette er ikke en av dem. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 15. april 2018 Del Skrevet 15. april 2018 Ville ikke bekymret meg i det hele tatt. Det finnes gode grunner til å ikke dra til Tyrkia, men dette er ikke en av dem. Statistisk sett er det ingen god grunn i forhold til andre farer, men det har nylig vært land som har nektet innreise til de med tyrkisk stempel i passet og det kan raskt komme tilbake. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå