FuglFøniks Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Skal ha ny skjerm med min nye PC, har tenkt på CRT pga gaming, men er den skjermen noe tess? http://www.hwb.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=758 Merket er jo kjent for kvalitet. Håper på erfaringer Lenke til kommentar
Jihadinmymind Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Jeg tror 16ms pr sekund er litt lte. Tror man må ha mist 25, men jeg er ingen ekspert på temaet! Lenke til kommentar
millencolin Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 (endret) du bør nok ha minst 25ms ja, helst mer. Endret 13. desember 2003 av millencolin Lenke til kommentar
silkshade Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 når vi snakker om responstid er lavere stort sett bedre, men dette kommer an på hvordan produsenten beregner det. Den eneste måten å vite hva som er best er å prøve det ut selv! Lenke til kommentar
millencolin Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 unnskyld posten over. måtte bare få ut litt frustrasjon. du er klar over at 16 ms er mye BEDRE enn 25ms. Dette er responstid på skjermen, altså jo mindre jo bedre. Lenke til kommentar
Re-Offender Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Noe tess? Iiyama? Iiyama er jo bare regnet som en av verdens beste skjermprodusenter! 16ms er litt i minste laget spør du meg, kjøper ikke skjermer med under 35ms responstid.. 16ms er jo klin umulig å game med, for å ikke snakke om å se film på!! Ehh.. NOT! www.iiyama.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå