IngvaldNordland Skrevet 12. april 2018 Del Skrevet 12. april 2018 Eroberen Sie die Stadt Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Pande Skrevet 12. april 2018 Del Skrevet 12. april 2018 Bybilde må en vel kalle dette, der byens hektiske ånd og inntrykk bare strømmer på. Gatefoto på Nordlansk vis:-) Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 12. april 2018 Del Skrevet 12. april 2018 (endret) Bildet ditt beskiver i mitt hode et påtrengende og stressende miljø.Urban anarkisme, eller rot i i trafikklogistikken kunne være et annet alternativ.Jeg er vel heldig som bor på på landet.Mvh.Oddvar Endret 12. april 2018 av Moerk Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 12. april 2018 Del Skrevet 12. april 2018 Stilig bilde dette.Jeg likte det kjempegodt. Lyset i midten likte jeg veldig godt (ikke billysene, men himmelen bak...veldig flott, og billysene må også nevnes i positiv retning) Det skaper et sug innover i bildet. Jeg tenker ellers gråvær og litt trist bybilde...presentert på en flott måte. Good job! Du får et hjerte for dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg