Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

hvordan avslutte forholdet

Anbefalte innlegg

Avstandsforhold, vært sammen i snart fire år. Føler at avstanden bare blir større og større, at vi ikke "snakker" sammen, og tror egentlig jeg føler meg ensom, og føler at jeg bare er kjip. Mye "føler" her. Orker ikke usikkerheten lenger. Hvordan kan man egentlig avslutte et forhold? Jeg er jo glad i kjæresten min, men jeg har ikke lyst til dette lenger

Anonymous poster hash: b5738...452
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tenker hele tiden "blir bedre for han om det blir slutt", tror jeg ubevisst prøver å være fæl for å få han til å gjøre det slutt. Jeg flytter kanskje dit han bor etter sommeren, men virker litt som det er det samme for han, og da mister jo jeg litt lysten til å gjøre det...

Anonymous poster hash: b5738...452
Lenke til kommentar

I see.

Du virker temmelig reflektert. Skriv ned sånne tanker som du skriver der, men vær ærlig. Sitt og skriv en time, få alt ned på papir.

Han burde jo være overlykkelig hvis du kontemplerer å flytte dit han bor. Hvis han ikke gir de signalene, så er det lett forståelig for deg at du ikke føler entuisasme for det.

Kanskje du burde reise og besøke han for en helg, eller en dag, og få pratet ut. Se hvordan energien virkelig er. Om det ikke er som det skal, så må du ha bestemt deg for hvordan ting skal bli. Forbered deg på alle eventualiteter før du reiser. Men be om klare og tydelige svar.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...