Gå til innhold

Komplett.no

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har komplett.no lager i sandefjord?. Er det mulig å ha varene 18 des vis de blir sendt på mandag. Bor ca 12 mil fra sandefjord, men tror pakker som skal vestover blir sendt til post terminalen i kristiansand for videre sortering. er dette riktig eller tar jeg fullstendig feil her.

dette stemmer.. hovedlager ligger i sandefjord.. her er alt skjer.

Men om du har bestilt fra komplett i rett hjem sak så får du det på døra.. dette kan skje dagen etter eller 2 dager etter. ettersom hvor du bor.

Lenke til kommentar
Har komplett.no lager i sandefjord?. Er det mulig å ha varene 18 des vis de blir sendt på mandag. Bor ca 12 mil fra sandefjord, men tror pakker som skal vestover blir sendt til post terminalen i kristiansand for videre sortering. er dette riktig eller tar jeg fullstendig feil her.

dette stemmer.. hovedlager ligger i sandefjord.. her er alt skjer.

Men om du har bestilt fra komplett i rett hjem sak så får du det på døra.. dette kan skje dagen etter eller 2 dager etter. ettersom hvor du bor.

Hos meg tok det maks 3 dager før det kom på døra med bankterminal.

Lenke til kommentar

Har ikke bestillt fram til døra greiene jeg. har vanlig postoppkrav. la inn bestillinga 10 des og status er fremdeles plukkliste så jeg håper jeg har pakka den 18. snakka med salgsavdelinga på telefon 12 des og der sa de det var mulig men status er fortsatt plukkliste så jeg får ta en telefon på mandag morgen tenker jeg.

Lenke til kommentar
Har ikke bestillt fram til døra greiene jeg. har vanlig postoppkrav. la inn bestillinga 10 des og status er fremdeles plukkliste så jeg håper jeg har pakka den 18. snakka med salgsavdelinga på telefon 12 des og der sa de det var mulig men status er fortsatt plukkliste så jeg får ta en telefon på mandag morgen tenker jeg.

post oppkrav kan u vente degog minst legge til minst 1 dag fra den er ute av sandefjord.. så til en sentral.. får du et brev om at du an hente den.. du sku tatt rett til døra.. mye bedre.. sendes det i posten er ting større sjans for at er ødlagt når kommer fram. pluss tar for langt tid (enn rett til døra)

Lenke til kommentar
så ikke på det da jeg bestillte, men skal ta det neste gang. (vis det blir en neste gang)

pakker og sender komplett i helgene siden det er hektisk i juletida eller er det som resten av året kun på hverdager?

ettersom jeg vet av en av sjefene jeg kjnner der så sender dem ikke i helgene eller noe..

Lenke til kommentar
Mener å huske at det står "stokke" når jeg sporer pakker fra komplett jeg! ligger det ved sandefjord?

Er ikke det Stokke utenfor Tønsberg ?

sry jeg tenkte ikke over at komplett er kjøpt opp av datakjeden og sentralen der er i stokke trur jeg

kan hende sentralen er i sandefjord enda.. men da ble jeg usikker

Lenke til kommentar
sry jeg tenkte ikke over at komplett er kjøpt opp av datakjeden og sentralen der er i stokke trur jeg

Nå er vel ikke Komplett kjøpt av Datakjeden da men... er Komplett sine butikker som er blitt skillt ut i et eget selskap -> Datakjeden.

komplett ble kjøpt opp jo pga det ble for dyrt og drive eller noe tull der

Lenke til kommentar
Stokke ligger ca 11 km nord for sandefjord om jeg ikke tar helt feil

Stemmer det... Stokke er bare postsentralen Komplett.no leverer alt til.

Og det er som tZar sier. Komplett.no har bare solgt butikkene sine ut til aksjonærene og de har bytta navn til DataKjeden.

VincentYa kanskje en ide å være sikker før man buser ut med sånt..

etter å hørt fra han som jobba på hovedlageret sa han at det ble kjøpt helt opp av nye eiere pga et var for dyrt og drive..

Lenke til kommentar
etter å hørt fra han som jobba på hovedlageret sa han at det ble kjøpt helt opp av nye eiere pga et var for dyrt og drive..

Ikke gidd å diskutere engang, ok ?

Butikkene er skillt ut i eget firma. EOD

nei vet men jeg sa bare fra at det er eget firma nå.. kjøpt opp hele sulamitten

god jul alle sammen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...