Leif Olsson Skrevet 11. april 2018 Del Skrevet 11. april 2018 Snart vår Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
sussss Skrevet 12. april 2018 Del Skrevet 12. april 2018 Hvor er blomsterne henne ??? sne og atter sne...hvornår stopper det hos dig ?? fint billede...hilsen Suss Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 12. april 2018 Del Skrevet 12. april 2018 "Brøyt i vei", så blir det snart vår. Flott værbilde! Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 12. april 2018 Forfatter Del Skrevet 12. april 2018 Hei folkens, Suss og Gunnar Nå har det sluttet å snøe og idag flere plus grader ? Ja håp om blomster til 17 Mai då ??? Takk før hyggelige kommentarer ? Mvh Leif ? Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 12. april 2018 Del Skrevet 12. april 2018 Hei folkens, Suss og Gunnar Nå har det sluttet å snøe og idag flere plus grader ? Ja håp om blomster til 17 Mai då ??? Takk før hyggelige kommentarer ? Mvh Leif ? Fint action-preget vinte/rvår - bilde.Som kommuneansatt har jeg selv kjørt en sånn brøytebil og jeg var da med på å brøyte gatene i Narvik sentrum. vet ikke om du får tidligere vår av å brøyte, men kan hende?? Lykke til med våren på Andøya. Vi har fått vår her også i dag med sol og 7 grader i dag, Mvh.Oddvar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 12. april 2018 Del Skrevet 12. april 2018 Tipp topp tommel opp-bilde! Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 13. april 2018 Forfatter Del Skrevet 13. april 2018 Hei folkens, Suss og Gunnar Nå har det sluttet å snøe og idag flere plus grader Ja håp om blomster til 17 Mai då Takk før hyggelige kommentarer Mvh Leif Fint action-preget vinte/rvår - bilde.Som kommuneansatt har jeg selv kjørt en sånn brøytebil og jeg var da med på å brøyte gatene i Narvik sentrum. vet ikke om du får tidligere vår av å brøyte, men kan hende?? Lykke til med våren på Andøya. Vi har fått vår her også i dag med sol og 7 grader i dag, Mvh.Oddvar Bra at du også fått vår og snøen tiner med solas hjelp Men er fortsatt kalde netter og is på morgonen Takk før intressant hyggelig kommentar Mvh Leif Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 13. april 2018 Forfatter Del Skrevet 13. april 2018 Tipp topp tommel opp-bilde! Takk før den tommelen og god helg Mvh Leif Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg