Kaksoo Skrevet 11. april 2018 Del Skrevet 11. april 2018 Heisann, Trenger noen tips til hva jeg kan gjøre neste kan jeg treffer hun. Vi skal være i Oslo hvis det har noe å si, og hun overnatter fra lørdag til søndag.Hittil har vi:Spilt shuffleboard flere gangerGått tur i frognerparkenSpist ute på resturant noen gangerVært på stand-upGått på bar og bare sittet å snakketKino tenker jeg at er litt kjedelig. Vil ta henne med på noe litt mer gøy. Bowling tenker jeg heller ikke er så bra, ettersom det bare er oss to. Da blir det bare at en går opp når den andre går ned.Vurdere biljard, spesielt ettersom hun ikke har prøvd det før. Men da skulle det gjene vært et sted hvor det ikke stod tusen folk rundt bordet når vi spilte. Tenker hun ville ha følt seg litt mer komfertabel da.Tur rundt sognsvann passer dårlig pga dårlig gå forhold. Men en kveldstur der senere kan absolutt være noe.Tar imot alle tips jeg kan få Lenke til kommentar
Disorder Skrevet 12. april 2018 Del Skrevet 12. april 2018 Dere har jo allerede gjort en del ting sammen. Hva med å ta det rolig og kanskje lage en skikkelig middag sammen? Hva med å lage desserten fra scratch også? Det er både moro og koselig å lage mat med en date/kjæreste, så vil anbefale det. Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 12. april 2018 Del Skrevet 12. april 2018 Har dere pult? 5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå