zeebra Skrevet 12. april 2018 Del Skrevet 12. april 2018 Normale folk er de mest dritkjedelige folkene som man må forholde seg til her i samfunnet, de er knapt kreative, de tør ikke gjøre noe som er litt utenfor boksen, for de er så livredd hva ALLE ANDRE normale skulle mene om ting de strengt tatt ikke har noe med. Hvis man ikke utfordrer seg selv, da endre man opp med et kjedelig A4 liv. Forsåvidt riktig det da. Men jeg blir stadig overrasket over alle tingene folk finner på. Noen av de tingene er positive, og noen er negative. Hadde vært uheldig med et samfunn uten de positive variantene, som jo på mange måter krydrer samfunnet. Jeg har ikke noe imot at folk driver på med det som er nevnt i tråden, men jeg er ikke interessert i det personlig og synes det høres motbydelig ut. Så lenge ting er innenfor menneskerett og man er fredelig osv, så bryr jeg meg ingenting om hva slags sære ting folk finner på, men noe av de tingene vil jeg helst ikke høre om, og noen vil jeg helst ikke vite om i det hele tatt. Jeg vet om noen ting jeg helst ikke skulle ha visst om, men det er jo for sent nå. Det finnes sikkert masse andre ting jeg ikke vil vite om Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 12. april 2018 Del Skrevet 12. april 2018 (endret) Minner meg forresten om når jeg var ung og lekte "ville du ha gjort" leken med kompiser, eller "hvis du måtte" leken.. Klassisk "ville du ha gjort x for y" (eks. y = x million kroner), eller "hvis du måtte velge mellom x og y, hva ville du ha valgt". Endret 12. april 2018 av zeebra 1 Lenke til kommentar
Sutekh Skrevet 12. april 2018 Del Skrevet 12. april 2018 Det skal nok litt til for å få kreft av å slikke et rumpehull..Det skal vel omtrent like mye til som ved de aller fleste andre seksuelle aktiviteter. Moralen er: Gi HPV-vaksine til både gutter og jenter. 3 Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 12. april 2018 Del Skrevet 12. april 2018 Normale folk er de mest dritkjedelige folkene som man må forholde seg til her i samfunnet, de er knapt kreative, de tør ikke gjøre noe som er litt utenfor boksen, for de er så livredd hva ALLE ANDRE normale skulle mene om ting de strengt tatt ikke har noe med. Hvis man ikke utfordrer seg selv, da endre man opp med et kjedelig A4 liv. Forsåvidt riktig det da. Men jeg blir stadig overrasket over alle tingene folk finner på. Noen av de tingene er positive, og noen er negative. Hadde vært uheldig med et samfunn uten de positive variantene, som jo på mange måter krydrer samfunnet. Jeg har ikke noe imot at folk driver på med det som er nevnt i tråden, men jeg er ikke interessert i det personlig og synes det høres motbydelig ut. Så lenge ting er innenfor menneskerett og man er fredelig osv, så bryr jeg meg ingenting om hva slags sære ting folk finner på, men noe av de tingene vil jeg helst ikke høre om, og noen vil jeg helst ikke vite om i det hele tatt. Jeg vet om noen ting jeg helst ikke skulle ha visst om, men det er jo for sent nå. Det finnes sikkert masse andre ting jeg ikke vil vite om Hva er det folk IKKE liker som de ikke har prøvd egentlig? Det går jo for omtrent alt her i livet egentlig, liker ikke fisk, liker ikke taco liker ikke analsex, liker ikke jazz, liker ikke BMW, liker ikke tuba. Vet om ei som syntes wetsex hørtes helt motbydelig, forferdelig og grusomt ut, skal ikke røpe slutten om hvem som kunne fortelle meg at hadde testet ut en ting og oppdaget at tente på det. Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 12. april 2018 Del Skrevet 12. april 2018 Normale folk har bare sex i misjonærstilling under dyna med lyset av!Vel, det stemmer jo nesten forsåvidt. Svært mange har helt ordinære sexliv helt uten å pisse på hverandre, leke med rumpehullet, bli tatt med dildobelte, S&M eller liknende. Mange har også direkte kjedelige sexliv, kanskje de har sex 1 gang per måned, eller mindre. Tross alt handler det jo om kuk i fitte generelt sett og opprinnelig sett. Det normale formålet i dyreriket og for mennesker er at mannen eller hannkjønnsdyret har utløsning med sæd inni vagina. At noen er eksperminetelle og driver med andre ting, er ikke unormalt, men å slikke hverandre i rævhullet når man er et intelligent vesen og ikke er dyr, det er jo litt unormalt ja. Dyr slikker seg ikke i rævhullet for seksuell nytelse heller, de slikker for å vaske seg. "Noen" HÅHÅHÅ! Dagens underdrivelse, tenker jeg Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 12. april 2018 Del Skrevet 12. april 2018 Ah nå ser jeg de parallelle linjer, siden zeebra kom på banen Så siden Jesus vasket føtter, men med klut, så er det ikke greit med slikking? Men, kysset ikke Jesus noen føtter også, eller husker jeg skjeivt nå? Du nevnte dyr i samme vending, som slikker for å vaske seg, men da slikker de jo urenslighetene inn i sin munn da. Så grensen går ved kyssing? Kyssing av føtter og rumpehull er med andre ord helt greit, men for all del ikke slikking? Anonymous poster hash: 106a4...ea9 Var ikke Jesus homofil? Han hang jo stort sett bare med gutta ifølge fantasyboka Bibelen. Ikke godt å vite bestandig, ingen som tok at George Michael var homofil på 80 tallet heller. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 13. april 2018 Del Skrevet 13. april 2018 Minner meg forresten om når jeg var ung og lekte "ville du ha gjort" leken med kompiser, eller "hvis du måtte" leken.. Klassisk "ville du ha gjort x for y" (eks. y = x million kroner), eller "hvis du måtte velge mellom x og y, hva ville du ha valgt". Synes det er artig å se at zeebra vanker i en tråd som denne. Gitt litt kristen bakgrunn eller hva det går i. Enten så er det fordi de er moralens voktere disse kristne, og sånn sett er nødt til å være aktive med det. Men ser ikke noen direkte formaninger og veldige protester på rumpehullskriverier i fra zeebraen så langt Tørr jeg minne om https://no.wikipedia.org/wiki/Sodoma_og_Gomorra når man først er innom bibelen. Anonymous poster hash: 106a4...ea9 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg