Moerk Skrevet 11. april 2018 Del Skrevet 11. april 2018 Fremtidig brannbilsjåfør? Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 12. april 2018 Del Skrevet 12. april 2018 Flott serie Oddvar! Hun er vel 17 år i dag, er brannbilsjåfør fortsatt aktuelt. Min far var brannmann, og jeg tilbrakte mye tid i garasjen med brannbilene i Kristiansund, men drømmen om å bli brannmann ble det dessverre ikke noe av :-) Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 12. april 2018 Del Skrevet 12. april 2018 Ho ho! For en herlig serie! Hun ser først litt engstelig og skeptisk ut, men finner seg fort til rette og blir mer og mer "husvarm"! Herlig! Godt jobba! ..det ble mange utropstegn!!! Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 12. april 2018 Forfatter Del Skrevet 12. april 2018 (endret) Flott serie Oddvar! Hun er vel 17 år i dag, er brannbilsjåfør fortsatt aktuelt. Min far var brannmann, og jeg tilbrakte mye tid i garasjen med brannbilene i Kristiansund, men drømmen om å bli brannmann ble det dessverre ikke noe av :-) Mvh Gunnar Takker Gunnar. Jeg var selv brannmann i 8 år - fikk sjansen i forbindelse med en omorganisering i kommunen. Tidligere pensjon vet du. Denne bilen har jeg kjørt i utrykning mange ganger. Jenta visste nok ikke hva en brannmann var og har nok aldri hatt vyer om en jobb som brannkvinne. Hun bor dessuten i Oslo. Mvh.Oddvar Endret 12. april 2018 av Moerk Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 12. april 2018 Forfatter Del Skrevet 12. april 2018 Ho ho! For en herlig serie! Hun ser først litt engstelig og skeptisk ut, men finner seg fort til rette og blir mer og mer "husvarm"! Herlig! Godt jobba! ..det ble mange utropstegn!!! Jenta på bildene er (var) ei fortryllende lita tullemor som vi besteforeldre var så heldige å ha på besøk hos oss mange ganger. Du har sett henne på et tidligere bilde her hvis du tenker etter. Guttten i redningsvest er broren. Takk for hyggelig tilbakemelding. Mvh.Oddvar Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 12. april 2018 Forfatter Del Skrevet 12. april 2018 Skjønner. Takk skal du ha Leif. Mvh.Oddvar Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 13. april 2018 Forfatter Del Skrevet 13. april 2018 Herlig serie ? Koselig at du likte bildene,Torhild. Takk skal du ha. Mvh.Oddvar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg