MaritaAL Skrevet 11. april 2018 Del Skrevet 11. april 2018 Hvordan liker du best å motta informasjon? Liker du best å se en film, lese en tekst, få noe fortalt, etc.? Og hvorfor liker du denne metoden best? Lenke til kommentar
Krozmar Skrevet 11. april 2018 Del Skrevet 11. april 2018 Jeg foretrekker å få informasjonen Visuelt og Skriftelig. Da klarer jeg lettes å lagre informasjonen , jeg er også fornøyd med muntelig, men da sitter informasjonen ikke like godt... Glemmer lett hva som er fortalt til meg muntelig... Lenke til kommentar
MaritaAL Skrevet 13. april 2018 Forfatter Del Skrevet 13. april 2018 Jeg foretrekker å få informasjonen Visuelt og Skriftelig. Da klarer jeg lettes å lagre informasjonen , jeg er også fornøyd med muntelig, men da sitter informasjonen ikke like godt... Glemmer lett hva som er fortalt til meg muntelig... Takk for svar:) Hva med hvis du skriver ned det du blir fortalt? Føler du at det hjelper på hukommelsen da? Lenke til kommentar
Krozmar Skrevet 13. april 2018 Del Skrevet 13. april 2018 Jeg foretrekker å få informasjonen Visuelt og Skriftelig. Da klarer jeg lettes å lagre informasjonen , jeg er også fornøyd med muntelig, men da sitter informasjonen ikke like godt... Glemmer lett hva som er fortalt til meg muntelig... Takk for svar:) Hva med hvis du skriver ned det du blir fortalt? Føler du at det hjelper på hukommelsen da? Ja, hvis jeg skriver det ned hjelper det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå