Salvesen. Skrevet 11. april 2018 Del Skrevet 11. april 2018 Hei, Noen som har erfaring med port forwarding på nevnte router? Jeg har prøvd å sette opp noen porter, men har ikke hell når jeg tester de. Noen som har tips å komme med her? Finner ikke særlig info ved googling.. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 12. april 2018 Del Skrevet 12. april 2018 Hva er utsideadressen din? Kan gjerne sensurere siste oktetten. Grunnen til at jeg spør er fordi det kan være Ice bruker carrier grade NAT i nettet sitt. Lenke til kommentar
Faller Skrevet 12. april 2018 Del Skrevet 12. april 2018 Jeg vet ikke hvordan Ice har gjort det med sine innstillinger, men i Telenor bruker de 3 forskjellige APN-innstillinger som har forskjellige innstillinger og åpenhet. Mulig at Ice gjør noe av det samme. Lenke til kommentar
Jokkmokk med sokk Skrevet 14. april 2018 Del Skrevet 14. april 2018 Hjalp en kompis med dette, og da måtte vi ta kontrakt med ICE for å få de til å gjøre en endring fra sin side. Tror de insisterte på å kalle det å "sette dynamisk IP". Regner med det er det samme som hos Telia og Telenor med å endre APN til et uten NAT, bare at hos ICE får du ikke lov til å gjøre det selv... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå